Gå til innhold

Billionton Bluetooth adapter trøbbel

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nylig anskaffet meg Billionton bluetooth adapter som jeg kjøpte på clahs olson. Denne virka grei ettersom den er kompatibel på alle måter i forhold til min stasjonære pc. Men denne tanke skulle imidlertid vare lenge, for jeg fikk rett å slett ikke adapteren til å fungere. Driverene la jeg inn å restarta makina for å få virkningene tredd i kraft. Når windows starta plugga jeg i adapteren å LED`en lysa i 20 sec elns.

En mulig grunn til dette er at windows sine autodrivere kommer inn å overstyrer drivene fra frabrikatøren slik at jeg ikke kan bruke adapteren.

Har sett det er folk med lignende problem i disse postene :

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...2&hl=billionton

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9&hl=billionton

Men dog ingen triks løsning på hvordan det hele skal gjøres for å få adapteren til å fungere. Noen med en løsning?

Marsan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har vært borti noe lignende for en stund siden, derfor kan det være litt huskefeil ute å går.

Då måtte vi velge dingsen i Enhetsbehandling (Kontrollpanelet) > Oppdater driver > Nei ikke denne gangen > avansert > ikke søk

Da skal du få to eller et valg. Du skal da ikke velge MS sine greier. Dette forutsetter at du har installert driverene til dingsen på forhånd. En annen ting som er pussig er at dersom man putter dingsen inn i et annet USB-hull så må man for pokker gjøre sammen operasjonen en gang til! Makan.

Håper dette var til hjelp for noen :thumbup:

Endret av Kvakksalveren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...