Gå til innhold

Er nVidia GeForce Go 6600 bra nok til alt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om f.eks. denne er bra nok til de nyeste spill og filmer?? :hmm:

Takk på forhånd! :)

6102431[/snapback]

Kort svar: nei, lit lengre svar: om du ikke må kjøre spill på høyeste oppløsning så klarer du de nyeste spillene, men du kan glemme å kjøre f.eks oblivion på 1280x1024 med 4xAA og 8xAF :) Filmer avhenger i liten grad av skjermkortet, selv billige løsninger med delt minne klarer å spille av filmer uten problem.

Lenke til kommentar

Kortet klarer fint å kjøre alle spill som er ute til dags dato, men kjøre det på maks, eller med veldig høy oppløsning kan du ikke. Ikke om du vil ha noenlunde ok framerate.

Det er et ganske respektabelt kort å ha på en bærbar, men noen veldig bra gaming rig blir det ikke ut av det.

EDIT: Til filmer så vil hvilket som helst kort fungere. 3D-akselarasjon har ingenting med videoavspilling å gjøre.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
GO6600 er et godt skjermkort jeg har spilt både Farcry og Doom3 på max uten lagg...

PS-Ja det er det samme kortet i Tundra 1032X

6105318[/snapback]

Tenkte mer på maskinen som trådstarteren linker til.

6105332[/snapback]

Det er samme kort i begge maskinene...

Lenke til kommentar
Dette er kanskje OT, men kan jeg få spørre hvordan GO 7300 og GO 7400 ligger an i forhold til 6600? Har litt blandede følelser om denne Go 7xxx-serien.

6106637[/snapback]

Begge er endel tregere, go7600 er litt raskere og go7800/7900 er mye raskere :) Bare de 2 førstnevnte du bør ha blandede følelser for ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...