NickFalk Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Heisan, har jobbet med en del forandringer på nettstedeet mitt www.noreagle.no og for å gjøre ting enkelt (?) slettet* jeg like så godt alt som var av data og lastet det opp på nytt. Nå får jeg ikke opp siden! Tror kanskje jeg har kåla til noe i forhold til mappestrukturen, så hvis noen andre med nettsted på domeneshop kan fortelle meg hvordan denne bør se ut hadde det vært drabelig ræsent. Slik jeg har lagt det opp nå ligger en mappe www på roten og inne i denne ligger index.htm som er startssiden min, er ikke dette riktig da, eller har jeg glemt noe? *Ja, jeg er klar over at det ikke var spesielt smart, takk for at du også tenkte den tanken. Endret 14. mai 2006 av NickFalk Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Faren over: Forsøkte å tømme buffer og trykke refresh, men alt til ingen nytte. Først når jeg fjernet http:// foran adressen fikk jeg det til å funke. Takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå