Gå til innhold

Trenger du å videresende SMSer?

Moskus

Anbefalte innlegg

Som vil alle vet er PocketPCer absolutt fantastiske (spesielt Qtek 9100 med sitt fantastiske tastatur ;)). Men de er litt store når du skal ut på byen. Vel, selvfølgelig har du en ekstra telefon som du kan viderekoble telefonsamtaler til, men hva med SMSer?

Med Forwarder får du alle beskjedene som er sendt til deg så fort de havner på din PocketPC. Enjoy! 8)

Hjelp meg å debugge!

Last ned her for Pocket PC!

forwarder.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Qtek S100 og når jeg prøver å starte programmet, får jeg opp denne feilmeldingen:

Feil

TypeLpadException

Kan ikke laste typen Microsoft.WindowsMobile.PocketOutlook.MessageInterception.MessageInetceptor fra samlingen Microsoft.WindowsMobile.PocketOutlook, Version=1.0.0.0, Culture=neutral,

PublicKeyToken=31BF3856AD364E35

Skjønte ikke noe nei :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet det, ja. Hadde bruk for funksjonaliteten, og fant ikke tilsvarende, så noen måtte ta ansvar. :p

Og ja, forwarding nummer kan være på formen 91234567. Eller med landsprefiks (sikkert med f.eks. 0047 og/eller +47 hvis du har behov for å videresende ut av landet).

Skal innkludere litt mer funksjonalitet etter hvert. Som: Hente forwarding nummer fra telefonbok, sende melding til sin egen telefon for å sende fra Pocket PCen og automatisk viderekoble telefonen fra samme program. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Så hos Netcom får man både SMS på begge kort om man har tvilling, og man kan ha en tjeneste som videresender meldingene dine til annen telefon.

Og Telenor har ingen av delene :nei:

Hadde tvilling kort hos telenor før men kuttet det mye på grunn av det med at SMS kun kommer på hovedkort.

Virker som Telenor strammer budsjettet i år også, og det kommer det sjeldent noe positivt ut av..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...