Moskus Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Som vil alle vet er PocketPCer absolutt fantastiske (spesielt Qtek 9100 med sitt fantastiske tastatur ). Men de er litt store når du skal ut på byen. Vel, selvfølgelig har du en ekstra telefon som du kan viderekoble telefonsamtaler til, men hva med SMSer? Med Forwarder får du alle beskjedene som er sendt til deg så fort de havner på din PocketPC. Enjoy! 8) Hjelp meg å debugge! Last ned her for Pocket PC! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Så hvis jeg forstår det riktig så blir sms'ene jeg mottar på mitt nummer på pda'en videresendt til et annet telefonnummer som jeg setter inn i "forwarding number"? Betaler jeg for en sms når dette sendes? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Jepp, mottar du en SMS på Pocket PCen, videresendes den til nummeret spesifisert under "Forwarding number". Du betaler selvfølgelig. Jeg har ikke tenkt å gjøre det for deg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Du betaler selvfølgelig. Jeg har ikke tenkt å gjøre det for deg. 6127476[/snapback] Nå ble jeg skuffet... ... Forwarding number kan f.eks. være: 94583434 da? Skal prøve dette jeg. Du som har lagd det? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har Qtek S100 og når jeg prøver å starte programmet, får jeg opp denne feilmeldingen: FeilTypeLpadException Kan ikke laste typen Microsoft.WindowsMobile.PocketOutlook.MessageInterception.MessageInetceptor fra samlingen Microsoft.WindowsMobile.PocketOutlook, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35 Skjønte ikke noe nei Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har skrevet det, ja. Hadde bruk for funksjonaliteten, og fant ikke tilsvarende, så noen måtte ta ansvar. Og ja, forwarding nummer kan være på formen 91234567. Eller med landsprefiks (sikkert med f.eks. 0047 og/eller +47 hvis du har behov for å videresende ut av landet). Skal innkludere litt mer funksjonalitet etter hvert. Som: Hente forwarding nummer fra telefonbok, sende melding til sin egen telefon for å sende fra Pocket PCen og automatisk viderekoble telefonen fra samme program. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei, gjenoppliver denne gamle tråden. Knallbra program, fungerer fint på Tytn II også Takk! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kunne trengt et sånt program selv i blant. Nesten litt teit av viderekobling ikke kan viderekoble sms også Regner med at dette bare går til WindowsMobile? Noen som vet om lignende program til S60 telefoner? Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Og for alle som har NetCom kan du bestille SMSplus som gir deg mulighet til å sende en kopi av alle innkommende SMS til en annen telefon eller en epostadresse. koster 15kr i md og da er alle viderekoblinger inkludert i prisen Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, dumt at Telenor ikke har noe tilsvarende... men med en alt for diger telefon, og tvillingabonnement er dette veldig greit når man bare skal ut en tur på en fridag. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Så hos Netcom får man både SMS på begge kort om man har tvilling, og man kan ha en tjeneste som videresender meldingene dine til annen telefon. Og Telenor har ingen av delene Hadde tvilling kort hos telenor før men kuttet det mye på grunn av det med at SMS kun kommer på hovedkort. Virker som Telenor strammer budsjettet i år også, og det kommer det sjeldent noe positivt ut av.. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 også med Chess Tvillingsim så kommer sms og samtaler til begge telefonene samtidig.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Virker som Telenor strammer budsjettet i år også, og det kommer det sjeldent noe positivt ut av.. Slik har det jo vært lenge, så jeg tviler på at det er noe spesielt i år... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Virker som Telenor strammer budsjettet i år også, og det kommer det sjeldent noe positivt ut av.. Slik har det jo vært lenge, så jeg tviler på at det er noe spesielt i år... Hehe ... Ja, sant det. Er jo egentlig sånn vært år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå