eldo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei, Jeg har en Dell 9300 med Go 6800. Hvilke erfaringer har dere med temperatur på GPU her? Jeg har overklokket kortet mitt til 360/700 og ligger på rundt 80 grader max load og 65 på idle. Noen? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Nå bør du ta deg sammen og lese 9300 tråden i stedet for og starte tråd på tråd... Klarer du ikke å lære regler for dette forumet "i stedet for å være lat" så styr unna Lenke til kommentar
eldo Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Nå bør du ta deg sammen og lese 9300 tråden i stedet for og starte tråd på tråd... Klarer du ikke å lære regler for dette forumet "i stedet for å være lat" så styr unna 6102194[/snapback] Kjære vene, dette er da et helt konret spørsmål. Jeg syntes ikke de svarene jeg fikk ved å lete rundt på forumet ga meg nok data til at jeg kunne konkludere med om min temperatur var gjennomsnittlig eller ikke. Derfor ville jeg helst ha flere erfaringer slik at jeg mer sikkert kan trekke en konkluksjon. Beklager om du føler at jeg starter for mange tråder, men jeg føler virkelig at sjansen for å få svar her er større enn ved å svare som nr 350 i en allerede oversvømt post. Mvh Karsten Refsdal Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg skrev at du burde LESE tråden ikke POSTE et spørsmål da dette allerede er besvart i den... Man har et forum for å stille spørsmål men også for å SØKE i spørsmål som allerede er besvart... " BRUK FORUMET" Lenke til kommentar
eldo Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg skrev at du burde LESE tråden ikke POSTE et spørsmål da dette allerede er besvart i den... Man har et forum for å stille spørsmål men også for å SØKE i spørsmål som allerede er besvart... " BRUK FORUMET" 6102289[/snapback] Jo, men du skjønner tydligvis ikke hva jeg mener. Jeg finner virkelig ikke svar på spørsmålet mitt på dette forumet. Derfor starter jeg en ny tråd og spørr følgende: "hvilken temperatur er vanlig på ett Go 6800 kort". Det er en og annen som svarer på dette i 9300 tården, men det svarer langt ifra på mitt spørsmål da noen overklokker og andre ikke. Les hva jeg svarer, ikke bare vær sta. Med forstarr vennlig hilsen Karsten Refsdal Lenke til kommentar
eldo Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg skrev at du burde LESE tråden ikke POSTE et spørsmål da dette allerede er besvart i den... Man har et forum for å stille spørsmål men også for å SØKE i spørsmål som allerede er besvart... " BRUK FORUMET" 6102289[/snapback] Jo, men du skjønner tydligvis ikke hva jeg mener. Jeg finner virkelig ikke svar på spørsmålet mitt på dette forumet. Derfor starter jeg en ny tråd og spørr følgende: "hvilken temperatur er vanlig på ett Go 6800 kort". Det er en og annen som svarer på dette i 9300 tården, men det svarer langt ifra på mitt spørsmål da noen overklokker og andre ikke. Les hva jeg svarer, ikke bare vær sta. Med forstarr vennlig hilsen Karsten Refsdal 6102354[/snapback] Nå har du forresten ødelagt hele posten, takk. Du gjør en glimmrende jobb. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) GPU ligger på 38/48 ved idle med et kort som ikke er overklokket... PS- Takk jeg vet at jeg gjør en glimmrende jobb. Endret 14. mai 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
eldo Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 GPU ligger på 38/48 ved idle med et kort som ikke er overklokket... PS- Takk jeg vet at jeg gjør en glimmrende jobb. 6102383[/snapback] ser man det takk skal du ha. Hva med max load da? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) GPU ligger på 38/48 ved idle med et kort som ikke er overklokket... PS- Takk jeg vet at jeg gjør en glimmrende jobb. 6102383[/snapback] ser man det takk skal du ha. Hva med max load da? 6102439[/snapback] 62/70 grader Endret 14. mai 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Yarrow22 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 vet ikke om jeg turde å svare.. ser ut til at det er noe på gang mellom dere karer dette kan utvikles til et nydelig forhold. oke.. back on topic.. jeg synes 80 grader høres mye ut.. opplever du noe performance dropp? hvis du gjør det, kartlegg problemet ved å kjøre 3dMark intervaller og observer tempen. da er det lettere å finne en eventuell løsning på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå