DATA_GUT Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 kordan får eg fjerna aralidten frå cpuen etter at den har stivna far min meina at det ikkje går and. noknen her som he brøvd å låse opp ein xp cpu. ka burede eg greie og få ut av ein amd xp 1800+ og ein silent viking ramma er twinmos 256mb pc2100 cl 2,5@2 Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 [?] Hva skulle du med araldit på cpu [/?] Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 man bruka kansje det nor man låser den opp skjå sjøl da http://www.overklokking.no/cpu/athlon_xp_u...king/index.html Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 prøv med aceton? neglelakkfjerner. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Tungvint! Hvorfor ikke prøve isopropanol. Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 det står at man skal bruke eit berber blad da men han pappa sei at eg ikkje vil få det vekk frå prosessoren Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Du klarer ikke å løse opp araldit, spesielt ikke hvis den har vert varmet opp. (med mindre du bruker sterk syre). Den må nok pusses/skrapes av. Men hva iallverden har du brukt den til? Limt fast kjøleren? Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 e dokke treige eg skal fylle hola i amd xpen min med det slik at eg kann låse opp prosessorne det står meir her http://www.overklokking.no/cpu/athlon_xp_u...king/index.html Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Han skjønte det nok ikke p.g.a den "rare" gramatikken:) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Såså, ikke så barsk nå da "DATA_GUT"! Svært mange her på forumet vet svært godt hva dette går ut på! Vær litt mindre tøff i trynet, så får du nok hjelp etterhvert! [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-10-05 19:52 ] Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 eg ventar no på at araliten skal stivne det går vel like greit med ein tapet kniv som det går med eit barber blad??? Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 jada så lenge du er stø på handa Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 var inn på shell dei kunne skaffe bilig elektrconekter dei hadde ikkje inne men dei kunne bestille det skolde he ei ca 50kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå