gamerman Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei Jeg leste at Nokia 6280 ikke kan ha mer en 4 mb på hver mp3 sang inne på mobilen , er dette sant ? Kan dere gi meg positive og negative sider ved denne telefonen også ? Kameraet virket litt dårlig til å være 2 megapixel , for skarpt ? Lenke til kommentar
Knoph Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei og hå! Jeg har liggende en MP3 på min 6280 som er 6,5MB så dette kan nok ikke stemme nei. Et mobilkamera er et mobilkamera, og kvaliteten deretter. Utendørs i dagslys synes jeg kvaliteten er kjempegod. Innendørs er den kanskje ikke noe særlig å skryte over. Du finner jo masse bilder på nett tatt med telefonen, så du kan jo titte litt rundt og selv se hva du synes. Jeg må få legge til at jeg aldri har vært så fornøyd med en telefon i hele mitt liv som jeg er med 6280 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har en k750i som jeg er kjempe fornøyd med , men har valgt å selge nå og kjøpe meg et digitalt kamera og en ny telefon. Så du mener denne telefonen er meget god ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Passer dette minnekortet til denne telefonen ? https://prisguiden.no/product.php?product_id=26817 Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Mottok denne mobilen på tirsdag, og har så langt bare gode ting å si om mobilen. Den er veldig enkel i bruk, flotte menyer (skjermen er kanon) og mobilen er rask. Når det gjelder dette med MP3-filene, så kan jeg si at det ikke stemmer; har MP3-filer på henholdsvis 7.5- og 8.4MB. Høyttaleren funker også meget bra. (Leste en plass at den ikke hadde stereo. Hos Nokia står det at den har stereo, og mobilen selv har en funksjon som heter stereoutvidelse, så den har vel det) Har hørt mye dårlig om slider-mekanismen til 6280; Slider-mekanismen hos meg funker ypperlig, ikke noe slark her i gården. Når det gjelder bilder, så er det litt opp og ned. Har tatt noen bilder inne som ikke ble så veldig bra, men så har eg dog tatt bilder ute som har blitt kjempebra. Som Knoph sier, ute i dagslys veldig bra. Den er ikke så god på tekst dog, men klarer bussruter^^ Utebilde Inne (Lyst) Inne (Mørkt) Bussrute Kom bare med spørsmål. Btw, står ingenting i manualen om hvor lenge den skal lades, eller om den må lades 16 timer første gangen, som mange andre. Noen som vet noe mer om dette? Jeg bare lader den i 1,5 time. Så lenge kortet er miniSD, så burde det vel fungere. -Jar Endret 14. mai 2006 av Jarek Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Takk for svar -Jar Jeg har bestilt denne telefonen nå fra siba til 995 kroner med ab. Jeg får den om ca 2-5 dager Lenke til kommentar
Odinbs Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Så bildene dine Jarek, gode, men som man kan se mangler 6280 autofokus, derfor er bildene uskarpe...skjønner ikke hvorfor nokia ikke har skjønt dette tidligere før de skal lansere N93 modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå