Gå til innhold

trenger et ID3 tag redigeringsprogram

Anbefalte innlegg

tittelen sier vel det meste. trenger et program som kan redigere ID3 taggen til mp3 filer. har ikke så veldig store krav til programmet. det må være gratis, og det må kunne takle å skrive om flere mp3 tags på en gang, så jeg kan bare ta en liste med mp3 filer og endre f.eks artistnavn på dem uten å måtte gjøre det manuelt for hver fil.

har sett etter noe som klarer dette, både på forumet og google, men de som jeg finner koster enten penger, eller klarer ikke å redigere en hel batch samtidig, eller klarer ikke å redigere i det hele tatt...

så derfor spør jeg: er det noen som kjenner til et slikt program?

Endret av Kimius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har prøvd forskjellige og liker Tag&Rename veldig bra. Her kan du endre tag på fleire samtidig og bruke filnavnet til å automatisk lage tittel og artist, du kan endre alle første bokstavar til stor bokstav, erstatte _ med mellomrom osv..

Det er forresten ein 30 dagars prøveperiode

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Eg har prøvd forskjellige og liker Tag&Rename veldig bra. Her kan du endre tag på fleire samtidig og bruke filnavnet til å automatisk lage tittel og artist, du kan endre alle første bokstavar til stor bokstav, erstatte _ med mellomrom osv..

Jeg elsker det programmet ;)

Faktisk ett av svært få programmer jeg har betalt for med glede.

Lenke til kommentar

Jeg elsker det programmet ;)

Faktisk ett av svært få programmer jeg har betalt for med glede.

6101939[/snapback]

Jeg liker også dette programmet til de høyeste grader.

De som er på jakt etter et godt, og rimelig ID3-tag-progam bør velge Tag&Rename.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...