Wackee Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei! Kvar gang eg lukkar nettlesaren min, og startar den opp igjen er eg blitt logga ut frå diskusjon.no. Når eg loggar inn kryssar eg av på "husk meg" så det er ikkje det! Hmm, any answers? Brukar Opera som nettleser Opera FTW! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 samme skjer her, men jeg bruker ff Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Hmm..Utruleg frustrerande! Det som er meist irriterande er at postane under "mine inlegg" blir vist som at det er nokon som har posta sidan eg var inne sist! Dvs at det er ein sånn orange firkant der uansett om eg har vert inne på dei og posta eller ikkje... Difor veit eg ikkje kven som er nye og ikkje.. Hmm Det samme problemet har eg forøverig med avforum.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det problemet du nevner sist der er et veldig kjent problem og det finnes per dags dato ingen løsning på dette. Og ingen er heller ikke sikre på hva problemet skyldes. Når det gjelder innloggingsproblemet vet jeg ikke. Men noen spørsmål: Hvilken nettleser? (med versjonsnummer takk) En nyinstallert nettleser? Har du endret på cookies -instillingene i det siste? Når startet problemene? Har de alltid vært der? Kommet nylig? Gjorde du noen endringer på maskinen, programvarer etc. like før problemet eventuellt kom? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Det problemet du nevner sist der er et veldig kjent problem og det finnes per dags dato ingen løsning på dette. Og ingen er heller ikke sikre på hva problemet skyldes. Når det gjelder innloggingsproblemet vet jeg ikke. Men noen spørsmål: Hvilken nettleser? (med versjonsnummer takk) En nyinstallert nettleser? Har du endret på cookies -instillingene i det siste? Når startet problemene? Har de alltid vært der? Kommet nylig? Gjorde du noen endringer på maskinen, programvarer etc. like før problemet eventuellt kom? 6110283[/snapback] Opera 8.54 Build 7730 Skjønte ikkje heilt kva du meinte med nr 2 der, men har innstalert IE 7 etter Opera, men brukar den ikkje. Var ikkje der for ei stund sidan, ikkje før eg starta opp igjen med Opera etter IE7 Beta. Har slått av refferer logging, men problemet starta opp før det. Huskar ikkje.. Takk for alle svar =) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 For meg virker det som at du har aktivert at cookies skal slettes ved avslutning, eventuelt at du ikke har cookies i det hele tatt. De må være aktive for at du skal kunne bli husket. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Du er genial Gjekk inn og såg på innstillingane og såg at det var kryssa av for "Delete new cookies when exiting opera" Takker =) Alle som har problem med detta bør sjekka Cookies innstillingane sine Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg