Dotten Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Topicen sier vel det meste. Hun har jo vært selværklert jomfru i lang tid. Når hun endelig tok steget så slår typen opp. Det er ikke noe godt tegn... På den andre siden så er hun "uskyldig" og moralsk person med kristne verdier (hvis vi ser bort fra musikkvideone ). Vi vet alle at det er de rolige og beskjedne jentene som ofte er de villeste i sengen. (ok, jeg vet det ihvertfall :wink: ) Noen formeninger om emnet? Ville vært synd om en jente med en slik kropp ikke visste hvordan hun skulle bruke den Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Mener du virkelig at jentene ikke vet hvordan kroppen deres skal brukes, Det ligger vel i gene dems går eg ut i fra. Akkurat som du vet hvordan du skal bruke din. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Det finnes jenter som ikke har peiling. En kompis som fikk en dødsdeilig dame i seng fikk seg en god latter. Hun var jomfru for anledningen. De hadde drevet på i misjonærstillingen en god stund før han ba henne ligge seg oppå han. Hun la seg oppå han, med beina strak ned og armene ned langs siden. "Hva gjør jeg nå?" spurte hun... Lo som tårene trilte når kompisen min fortalte det. Stakkars jente. Men hun ble da flinkere etterhvert. Forhåpentligvis :wink: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hun driver jo og henger på strippebarer for tiden da. Skal vel kanskje lære seg forspillet skikkelig! Resten kommer etterhvert! :smile: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Ja, hun henger vist der fordi hun har sagt ja til å spille stripper i en ny film. fin måte å dekke over manglende skuespillerevner. Sleng av deg klærne og alle dårlige replikker blir glemt Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ja, selvfølgelig er hun det. En så snasen jente/damemå jo bare vite hva hun skal gjøre. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hun er rævva, hvorfor tror du mannen slo opp? Hu er sikkert også bitchy som en skikkelig kvinne som tror hun har makt . Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Kanskje hun ikke ville suge? :???: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hvem vet... Kanskje kjønnsleppane ble røska av i kamp :smile:. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hohohehehehahaha. Ler så jeg nesten detter av stolen. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg kan avsløre så mye, at hun ikke var fryktelig dårlig iallefall... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 jasså har du prøvd; :razz: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Er ikke så veldig høflig å si så mye om saken, så jeg lar den ligge der. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Kanskje Britney prøvde borre? Damn, da var han isåfall meget heldig. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 lol borre, har du bevis? Screenshot? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Legger han ut screenshot kommer han i konflikt med retningslinjene....:sad: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 :sad: send dem til meg på email da. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ikke le! Jeg sier nok en gang, få tenna inn kjeften. Slik :smile:, trenger ikke vise tenna :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå