Datasmurf Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei der, edle forumbrukere... Jeg er på jakt etter en vanlig strømkabel til en PlayStation 2, siden min søster har klart å miste sin sånn at jeg ikke får spillt Kingdom Hearts og Final Fantasy VII. Synd og skam i grunn, men nok om det. Har surfa rundt på div. nettbutikker, men ikke funnet noen som selger strømkabler. Så jeg spør her i et håp om at noen kan si meg hvor jeg kan få kjøpt en. Mvh, Sjur Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Hei der, edle forumbrukere... Jeg er på jakt etter en vanlig strømkabel til en PlayStation 2, siden min søster har klart å miste sin sånn at jeg ikke får spillt Kingdom Hearts og Final Fantasy VII. Synd og skam i grunn, men nok om det. Har surfa rundt på div. nettbutikker, men ikke funnet noen som selger strømkabler. Så jeg spør her i et håp om at noen kan si meg hvor jeg kan få kjøpt en. Mvh, Sjur 6101496[/snapback] Hvilken maskin har du? Har du den gamle kan VILKEN som helst kabel fungere, det er en standard kabel du får kjøpt overalt (slik som til laptopper, batterladere, xbox, kasettspillere, radioer, dvd spillere etc etc) Er det den nye typen er det samme kabel, men mangler du STRØMFORSYNINGEN til den slimme, har jeg sikkert 10 stk ekstra her. Du kan sikkert få en av meg. Min msn er [email protected] Endret 14. mai 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Hei der, edle forumbrukere... Jeg er på jakt etter en vanlig strømkabel til en PlayStation 2, siden min søster har klart å miste sin sånn at jeg ikke får spillt Kingdom Hearts og Final Fantasy VII. Synd og skam i grunn, men nok om det. Har surfa rundt på div. nettbutikker, men ikke funnet noen som selger strømkabler. Så jeg spør her i et håp om at noen kan si meg hvor jeg kan få kjøpt en. Mvh, Sjur 6101496[/snapback] Hvilken maskin har du? Har du den gamle kan VILKEN som helst kabel fungere, det er en standard kabel du får kjøpt overalt (slik som til laptopper, batterladere, xbox, kasettspillere, radioer, dvd spillere etc etc) Er det den nye typen er det samme kabel, men mangler du STRØMFORSYNINGEN til den slimme, har jeg sikkert 10 stk ekstra her. Du kan sikkert få en av meg. Min msn er [email protected] 6101533[/snapback] Den nye typen, mangler kabelen og strømforsyningen sender deg en mail nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Da jeg ikke hørte noe mer fra EsspeN, lurer jeg fortsatt på om noen har en kabel og strømforsyning til den nye typen PS2 å selge / donere. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Da jeg ikke hørte noe mer fra EsspeN, lurer jeg fortsatt på om noen har en kabel og strømforsyning til den nye typen PS2 å selge / donere. 6304555[/snapback] sjekk her: http://www.mm-vision.dk/ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Se her... http://ps2ac.com/welcome.asp Der får du en gratis tilsendt er bare å velge modell osv, trenger ikke stemme med det du har/hadde.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 ooh. takk for svar nå blir det ff7 og kingdom hearts på meg, og singstar på søstersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå