Matsemann Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei! Har en SEw550i, og vil gjerne kunne se små filmsnutter på den Vel, har små trailere og diverse i .mpg4 format og .wmv og lurer på hvordan få avspilt dem på mobilen. Legger jeg dem rett over vet ikke mobilen hva den skal gjøre, så får ikke åpnet dem. Det ligger videoer fra før der, de er i .mp4 format, og de jeg filmer selv kommer i .3gp, så filene må vel over i ett av de formatene. Noen som vet et program for å konvertere? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Ai, takk, skal se på det Da jeg søkte før jeg spurte her fikk jeg bare slike beskrivelser: xxx videos in 3gp format. osv...... Tror ikke jeg er så flink på å søke Lenke til kommentar
tmth Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg bruker Videora som funker kjempebra og er gratis. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg bruker Videora som funker kjempebra og er gratis. 6104806[/snapback] Skal prøve det, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå