Grimmy Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg ser på diverse nettbutikker at de selger: Microsoft Windows 98 Microsoft Windows 2000 Microsoft Windows XP Det jeg vil vite er om det er noen som har kjøpt dette på student lisens. (for ca 500-800 kr) Jeg ringte MS og de sa at det var oppgradering (noe som gjør tilbudet verdiløst, siden jeg ikke har noe å oppgradere fra) Hvor finner jeg MS student lisens fullversjon windows? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Har du ikke opertivsystem fra før og skla eventuelt kjøpe noe nye deler, eventuelt maskin kandu jo kjøpe OEM versjon av f.eks: XP eller 2000 Ellers er det ikke noe problem å tak i en pirat kopi av 2000 eller XP Studentlisens på programmer, skal ikke være noe problem Du kan få Win98 cd gratis (fra meg), har ikke brukt den på lenge, så har du noe å oppgradere fra. Kjøp Windows XP Pro Uppgrade fra Comp Data eller noe sånt til kr 521. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 Tar gjerne i mot det jeg. -=Takker og bukker=- Send meg en mail: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå