moto85 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg har likevel laget en hobbyside for de som er intreserte.. Den handler om Gamle Spill og Konsoller.. Ta dere en titt og gi meg tilbakemelding om dere gidder .. RetroMania.TK Endret 14. mai 2006 av moto85 Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 syntes det var fint design, og man får fort intrykk av hva siden handler om Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Elendig overskrift, den bør du bytte Uansett, siden passet faktisk til inneholdet ganske bra. Liker ikke helt fontvalgene som går igjen over siden. Ville byttet de med noe annet. Selve menyen er ikke helt 100%, du bør få laget noe annet der, hvertfall annen farge på fonten. Forumet pent, ikke noe og klage på der. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Du burde få deg en rollover-effekt på menyen... Ellers synes jjeg designet sto til det siden handler om! det er bra... Ellers likte jeg ikke den bakerste bakgrunnen! Matcher ikke med de andre fargene... Pastell-farger passer med 80-tallet, men desverre ikke i denne sammenhengen synes jeg! Og, koden, shit....rotete ja... Istedenfor å ha all "stilkode" i html-dokumentet, er det bedre å ha det i et eget css-stilark! Og referere til det i html'en.... Lenke til kommentar
HFL Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 nå er det vel ikke så altformange som gidder å gå inn å lese kilde-kodinga da.. hvem bryr seg lissom.. (refererer til oxido) Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 nå er det vel ikke så altformange som gidder å gå inn å lese kilde-kodinga da.. hvem bryr seg lissom.. (refererer til oxido) 6101486[/snapback] Hehe, nei, er ikke det... Men for å gi en tilbakemelding så jeg litt på dette og.... Kanskje et tips å ta med seg vettu! Lenke til kommentar
JonH Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Når det gjelder kildekodingen så er det lettere å gjøre endringer når koden er ryddig, hvis man da ikke bruker program for det (frontpage osv.). Selv skriver jeg all html & css fra bunnen av. Lenke til kommentar
moto85 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Når det gjelder kildekodingen så er det lettere å gjøre endringer når koden er ryddig, hvis man da ikke bruker program for det (frontpage osv.). Selv skriver jeg all html & css fra bunnen av. 6101568[/snapback] Vet at det er enkelere da, men jeg som ikke er helt inne i dette bruker noe a.l.a EZ Web Maker lol, men sannheten er at det funker som lynet.. Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Stengt pga. masseposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg