Mercury Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hvordan hindrer man at outlook ikke slipper inn .exe filer? Mercury Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Gå inn på verktøy>alternativer>sikkerhet. Det skal ikke være haket ut "Ikke tillat å lagre eller åpne vedlegg......." Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg fant ikke den muligheten i min Outlook XP. Mercury [ Denne Melding var redigert av: Mercury på 2002-10-05 19:26 ] Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ligger som default i office. "Er en "sikkerhets patch". Husker ikke navnet på den patchen. Er dessuten en god del jobbing å få denne disabla. Vil derfor heller anbefale at du gir beskjed til de som skal sende deg filer, om å pakke disse først. Så unngår du problemet. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 18:45, skrev engen:Gå inn på verktøy>alternativer>sikkerhet. Det skal ikke være haket ut "Ikke tillat å lagre eller åpne vedlegg......." Den der funker ialf i Outlook Express, vet ikke hva han bruker Lenke til kommentar
bertie Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Outlook og Outlook Express er to vidt forskjellige ting. Det jeg gjorde var bare å videresende mailen til meg selv, for så å hente mailen med f.eks. Outlook Express. Egentlig ingen bra løsning, men det gjør at man får åpnet vedlegget. Skal visst gå an å skru av dette et sted, men vet ikke hvor... bertie Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Et tips: meget enkelt å søke på web med f.eks. Google har jeg hørt: http://www.annoyances.org/exec/show/article08-104 Lenke til kommentar
zilver Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 http://www.digi.no/d2.nsf/frames/net200108...936hbro56033417 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå