Sville Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei. Jeg har sett litt på VideoRedigerings Programmer. Jeg har sett noen Stk. Men spørsmålet er, Hva slags effekter Osv er det på de? Disse har jeg sett. Og Og Takker for svar Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Så vidt jeg kan se er alle tre det samme redigeringsprogrammet, med forskjellig hardware som følger med. Lurer du på finessene, hvorfor ser du ikke på hjemmesiden deres? Og hvis du titter litt i dette og andre fora for videoamatører, vil du se en mengde innlegg av folk som har problemer med Pinnacle Studio-serien. Så se deg heller om etter noe annet som ikke er så ustabilt, for eksempel Magix Movie Edit Pro eller Ulead VideoStudio, for å nevne noen med tilsvarende muligheter og prisklasse. Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Studio 10 bruker jeg selv, meget bra. Funksjon for at programmet lager filmen ferdig med musikk og alt automtiak. Ellers alt du trenger. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 hva med Adobe premiere elements? Kansje det beste programmet til rundt 1000,-lappen! Lenke til kommentar
Sville Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Vel, Jeg tenker på effekter som Lasersverd, Skyting osv. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Om Pinnacle studio 10 har effekten for skyting og lasersverd? Da må du bruke diverse plugins til feks AVID eller Premiere etc. Dette er som oftest tilleggsprogrammer/plugins og du kan evt. søke litt i forumet elelr google, jeg har ikke brukt de effektene til nå men har sett at det har vært oppe i forumet noen ganger før. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Skal du lage lasersverd so er det ingen billege redigeringsprogram som har dette som ein inkludert effekt, trur eg. Det beste alternativet er nok å kjøpe eit ekstraprogram for slike effektar, som EffectsLab, og bruke Studio 10, Adobe Premiere Elements, Magix Movie Edit Pro eller eit liknande program til sjølve klippinga. EffectsLab er billeg, men skal vere ganske bra. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hva er egentlig vitsen med å lage lasersverd? Det er en gammel effekt som er sett før i diverse Star Wars-filmer. Prøv heller å finne på noe nytt som ingen har sett før. Det er mer givende enn å etterligne andre. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 ikke at det ikke er noen vits i å lage det, eller at filmen blir bortkasta, men er veldig uoriginalt. sats hellet på noe nytt, omså energy sword fra halo2, er ikke film med det i ennå. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 la nå han ha det gøy med lasersverd da! jeg lurer åsså på det med lasersverd + å lime på huer på film lissom å bruke bilder av folk å lime på huet dems på feks 2 som knuller trenger ikke se så bra ut=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå