Gå til innhold

Trenger ett VideoRedigerings program!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan se er alle tre det samme redigeringsprogrammet, med forskjellig hardware som følger med. Lurer du på finessene, hvorfor ser du ikke på hjemmesiden deres?

Og hvis du titter litt i dette og andre fora for videoamatører, vil du se en mengde innlegg av folk som har problemer med Pinnacle Studio-serien. Så se deg heller om etter noe annet som ikke er så ustabilt, for eksempel Magix Movie Edit Pro eller Ulead VideoStudio, for å nevne noen med tilsvarende muligheter og prisklasse.

Lenke til kommentar

Om Pinnacle studio 10 har effekten for skyting og lasersverd? :p Da må du bruke diverse plugins til feks AVID eller Premiere etc. Dette er som oftest tilleggsprogrammer/plugins og du kan evt. søke litt i forumet elelr google, jeg har ikke brukt de effektene til nå men har sett at det har vært oppe i forumet noen ganger før.

Lenke til kommentar

Skal du lage lasersverd so er det ingen billege redigeringsprogram som har dette som ein inkludert effekt, trur eg. Det beste alternativet er nok å kjøpe eit ekstraprogram for slike effektar, som EffectsLab, og bruke Studio 10, Adobe Premiere Elements, Magix Movie Edit Pro eller eit liknande program til sjølve klippinga. EffectsLab er billeg, men skal vere ganske bra.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig vitsen med å lage lasersverd? Det er en gammel effekt som er sett før i diverse Star Wars-filmer. Prøv heller å finne på noe nytt som ingen har sett før. Det er mer givende enn å etterligne andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...