Gå til innhold

Er du "a master of your domain"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med meg er det ihvertfall slik at når jeg tenker på at jeg ikke kan gjøre noe, så vil jeg bare mer. Jeg er litt trass sliksett... Tviler på at jge er den eneste her.

6114685[/snapback]

Er nok sånn for de fleste :) Så jeg prøver å holde tankene på andre ting, for om jeg plutselig sitter å kjeder meg alene skal man ikke se bort i fra at jeg taper :)

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Nå burde vi vel snart si stopp for innmelding eller hva?

6114877[/snapback]

Tja, nå har det ikke noe å si når man melder seg på i og med at jeg holder orden på antall dager man er med, men for at noen faktisk skal vinne den sjokoladen setter jeg en stopper kl 14:39 på søndag.

Lenke til kommentar
Med meg er det ihvertfall slik at når jeg tenker på at jeg ikke kan gjøre noe, så vil jeg bare mer. Jeg er litt trass sliksett... Tviler på at jge er den eneste her.

6114685[/snapback]

Er nok sånn for de fleste :) Så jeg prøver å holde tankene på andre ting, for om jeg plutselig sitter å kjeder meg alene skal man ikke se bort i fra at jeg taper :)

6114791[/snapback]

Hey, jeg lurer på når du ikke kjeder deg, din slask. :D

 

Stryk meg også.

 

edit: Jeg har altså tapt :p

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Med meg er det ihvertfall slik at når jeg tenker på at jeg ikke kan gjøre noe, så vil jeg bare mer. Jeg er litt trass sliksett... Tviler på at jge er den eneste her.

6114685[/snapback]

Er nok sånn for de fleste :) Så jeg prøver å holde tankene på andre ting, for om jeg plutselig sitter å kjeder meg alene skal man ikke se bort i fra at jeg taper :)

6114791[/snapback]

Hey, jeg lurer på når du ikke kjeder deg, din slask. :D

 

Stryk meg også.

 

edit: Jeg har altså tapt :p

6115044[/snapback]

Jeg trengte ikke å vite det. bildene! Fjerne de ekle bildene fra hode mitt! Kunne du ikke bare logga på brukern min og redigert selv? :p /pat

Lenke til kommentar

Woo, da er jeg oppi 25 timer om man begynte med å telle fra klokka 16 i går :)

Ikke noe problem detta, men nå har jeg vært opptatt med jobb og litt annet da, får se hvordan det går når jeg sitter helt alene, kjeder meg og fingrene klarer å taste inn litt hysjhysj adresser i firefoxen min :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...