Forumforumforum Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) glx-rider; hehe.. sant det du sier der ble overrasket over den siste linken der :o men om du leser i Crawford's store Sex Tråd! så finner du at en del forummedlemmer har hatt sex osv ;p men samme det, uansett bryr det ikke meg om hva andre driver med eller ikke jeg har det bra selv.. og akkurat nå har jeg hatt det bra uten samleie/onanering Edit: om du ser tråden over gjennomsnittsalderen på forumet her, samt debuttalderen på sex her i norge så stemmer det kanskje at ikke så mange har har hatt i forhold til statistikken Endret 29. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det har vel gjerne en del å gjør med at veldig mange her på forumet er 14 år osv. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det har vel gjerne en del å gjør med at veldig mange her på forumet er 14 år osv. 6204751[/snapback] Det jeg også fant ut. Gjennomsnittsalderen her er vel 16-17 år. De fleste er gutter, og debuttalderen for gutter er vel 18,4 i Norge elns. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja var derfor jeg også nevnte dette. Og det er jo også ganske kjent at de som sitter mye på pcn ikke får like mye som andre da! (bare nevner det,tenker ikke på noen spesielle her.. ) Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Dette er vel egentlig ikke noe problem? Om man får tilbud om pulings av ei pen dame så driter man vel i en sjokolade! Btw, still going strong og har eller ingen spesielle behov for å "frigjøre" noe. -Magnus Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 ok.. om jeg holder ut til helga skal jeg kjøpe meg en premie til meg selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Still going strong. Var egentlig ikke så vanskelig dette Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1334717.ece Håper ikke noen av dere er involvert i dette? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1334717.ece Håper ikke noen av dere er involvert i dette? 6208242[/snapback] HAHA :!: Le høyt.. Men som de sier ; "må man, så må man" Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Måtte feire eksamen med en liten wank. Er definitivt bedre når man har gått så lenge uten napping. Takk for kampen folkens. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Joda. Ikkenoe problem. Holder ut fremdeles, btw. :------) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skulle gjerne blitt med men jeg klarer ikke Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 [OT] smårips_eier a.k.a. Kristin: Har du snart tenkt å ryke ut, eller skal du drøye det til du er ferdig med mikroøkonomieksamen den 7.? Skjønner ikke at du ikke blir opphisset av indifferenskurver, budsjettsskranker og de fantastiske MR-kurvene! Forresten regner jeg med at Eirik lærte deg det du trenger å vite i dag, så det er ikke noe grunn til å bekymre seg. Mikroøkonomi blir ikke morsomt før han fyren i avataren min dukker opp i pensum. [/OT] Jeg har nevnt det før, men det er vel på tide å si det igjen ... Røk ikke Thorvis ut den 17. mai? Han sa i hvert fall det selv på en eller annen side. Nå som jeg først er ute, skal jeg i hvert fall prøve å pynte litt på resultatene ved å få de som røk ut før meg opp på listen. Litt rettferdighet må det da finnes i verden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg venter til etter mikroeksamen ja alt fokus går til bøkene før den tid! Selv om det ofte har holdt hardt med sexy førsteordensbetingelser og lign. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ok, jeg er ille ute.. hjemme alene hele helgen :S Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Greit, jeg blir med i denne konkurransen jeg og. Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Greit, jeg blir med i denne konkurransen jeg og. Ønsk meg lykke til 6228667[/snapback] Lykke til! du må holde ut 18 dager lenger enn oss som startet først Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg venter til etter mikroeksamen ja alt fokus går til bøkene før den tid! Selv om det ofte har holdt hardt med sexy førsteordensbetingelser og lign. 6228624[/snapback] Hmmm, så du har førsteordensbetingelsefetisj ja. Kjent sak på 100-emnene, det blir erstattet av Walrasfetisj på 200-emner og endelig Identitetsfetisj på 300-emnene. Du får i hvert fall ha lykke til videre, håper du gruser de guttene her. Det er alltids en mulighet for at noen av guttene ikke spiller med rent mel i posen (ja, jeg vet at det ikke skal brukes slik), noe som vil være synd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Da var jeg ute. Får være grenser for hva man finner seg i for en stratos. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hihi. Jeg nekter å tro at alle disse ennå er med: Lord-Myrrah Sluffy The_Fire Thorvis Thorvis Skilpadde espennyh Hylo NightKeeper St.Matias Nostradamus Commando_Sondre Axes Makofoed The_Fire Göncz Endret 16. juni 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg