Gå til innhold

ny bærbar data

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe en ny bærbar data

Acer Travelmate 4202LMi 15"XGA, Core Duo T2300, 512MB, 80GB, DVD±RW, WLAN, XPP er navnet... linken til dataen

bare lurte åssen vill skjermkortet være..vet det ikke er verdens beste men åssen er det? hvor dårlig vill det kjøre gamle spill som homm3 eller starcraft..eller vill det klare og kjøre nye spill som half life 2 og far cry?

takker:D

Endret av heroes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikk-kontroller Intel GMA 950

vet lite om det, er veldig skeptisk til at det klarer half-life.

hjelper lite med dual core samt et skjermkort som er lite villig til å kjøre noen spill. 2dspill vill det være null problem med. Tipper cs vill gå fint på dette.

ville vurdert en laptop med skjermkort hav 7300go eller noe sånt. skal ligge i samme prisklasse.

Lenke til kommentar

men da kommer jo problemet vill den ha duel core? for det er en ting jeg vill gjerne ha..kommer hoved sak til og være en data som brukes til skole...hvor jeg kommer til og ha mange programer oppe samtidig... og trenger også litt plass og ram ..har du noen forslag med duel core og 80 gb og 512 ram..dette var den biligste jeg fant med duel core og 80 gb og 512 ram...så kom bare med forslag:D

Lenke til kommentar
men da kommer jo problemet vill den ha duel core? for det er en ting jeg vill gjerne ha..kommer hoved sak til og være en data som brukes til skole...hvor jeg kommer til og ha mange programer oppe samtidig... og trenger også litt plass og ram ..har du noen forslag med duel core og 80 gb og 512 ram..dette var den biligste jeg fant med duel core og 80 gb og 512 ram...så kom bare med forslag:D

6102217[/snapback]

Jeg ville heller godt for en intel pentium m + - 2ghz samt 1gb minne og derme fått mer til overs til skjermkort og lagring :)

Lenke til kommentar

ok...så har noen en bærbar data som er viktigst med hastighet og plass

vill 80 gb og min 512 mb ram...maks 9500 kr.....noen som har noen forslag?

men vill gjerne ha en data som kan spille litt spill på

hva vill lønne seg en duel core eller en en kraftig pentium m?

Endret av heroes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...