Simichi Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Faren til kameraten min har en Thompson fra krigen som han skyter med, funker bra den Fikk prøvd litt med den da, var skikkelig morsomt. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Faren til kameraten min har en Thompson fra krigen som han skyter med, funker bra den Fikk prøvd litt med den da, var skikkelig morsomt. 6104985[/snapback] Har han lov til det? trodde det var totalforbud for privatpersoner å eie automatvåpen i Norge. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Faren til kameraten min har en Thompson fra krigen som han skyter med, funker bra den Fikk prøvd litt med den da, var skikkelig morsomt. 6104985[/snapback] Har han lov til det? trodde det var totalforbud for privatpersoner å eie automatvåpen i Norge. 6105235[/snapback] Det er vanskelig, men ikke umulig å få lisens på helauto i Norge, søknadsskjemaet har forøvrig et avkrysningsfelt "Søkes det om helautomatisk våpen". Og ikke minst, det er ikke umulig at Thompsonen har blitt bygd om til halvauto. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Trur me husker på litt denne regelen i tråden: Post bilde av ditt våpen her. Og beskriv gjerne kort om det. Presisjon etc. Kor mykje utanomsnakk som skal vere lov, må det tegnast opp nokre retningslinjer for i tråden. Har sletta ein del innlegg så var way off eller blei godt besvart lengre nede med sitater. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Trur me husker på litt denne regelen i tråden: Post bilde av ditt våpen her. Og beskriv gjerne kort om det. Presisjon etc. Kor mykje utanomsnakk som skal vere lov, må det tegnast opp nokre retningslinjer for i tråden. Har sletta ein del innlegg så var way off eller blei godt besvart lengre nede med sitater. 6105546[/snapback] Så det, og takker for det :-) Skal få satt opp retningslinjer snarest. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har 1 stk. Star-Baikal enløperhagle 12ga, vell den var egentlig fatterns men nå er den registrert på meg så jeg anser den som min. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Er sverd med og? Da skal jeg gå å ta bilde av de skarpe våpnene mine. Bilde kommer! EDIT- Der fikk jeg opp bildet.. Har en god del kniver og sjit jeg ikke gidda ta med og. Endret 15. mai 2006 av Edge Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Er sverd med og? Da skal jeg gå å ta bilde av de skarpe våpnene mine. Bilde kommer! EDIT- Der fikk jeg opp bildet.. Har en god del kniver og sjit jeg ikke gidda ta med og. 6107276[/snapback] Det er noe eget med tanke på stil over samurai og ninjasverd. Er det slipte sverd, eller er det bare støpte uskarpe kopier? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 De er slipt. Sverdene er såkalte "pyntesverd" som den japanske mafiaen, eller yakuzaen(?) bruker til fest, f.eks bryllupp etc. Sverdene er lagd litt utpå 70'tallet og skal ha tilhørt en "høyere" mafiaboss Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har et samurai sverd da, kjøpte det på auction for 400 kr. Er ikke helt likt da. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Bestefar hadde en salongrifle, den var fet nok og så hadde meg og pappa en luftpistol. Husker ikke navnet, men en helt enkel en. Ganske fin dog, skøyt godt også Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 For våpenentusiasten som vil ha noe "litt" uvanlig, hva med en desert eagle i 24k gull finish? Omtrent 3500 dollar i USA, ville nok blitt en del hvis man skulle fått spesialbestilt en slik hit.... Noen som har noen ideer om hvor dyrt det ville blitt? Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Multi-Task: Etter hva jeg har hørt om Desert Eagle og når jeg anslår prisen tror jeg neppe det er noe stort å satse på Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg tror han kanskje var mest interessert i å ha det på veggen, hva ellers skal man med en gullbelagt pistol? Forøvrig er nok en Desert Eagle (i hvertfall i .50AE-versjonen) mye mer enn du trenger. Tung, svær, og kanon-rekyl. Skal ikke se bort fra at det er fælt moro å skyte med en slik, men Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg tror han kanskje var mest interessert i å ha det på veggen, hva ellers skal man med en gullbelagt pistol? Du har ikke lov til å ha pistol på veggen i Norge Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg tror han kanskje var mest interessert i å ha det på veggen, hva ellers skal man med en gullbelagt pistol? Du har ikke lov til å ha pistol på veggen i Norge 6204210[/snapback] Alu-plugg og et sveitseapparat så skal det gå bra Med .50 under sleia kommer vel pluggen ut fort som faen hvis du bare punktsveiser :!: Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Med .50 under sleia kommer vel pluggen ut fort som faen hvis du bare punktsveiser :!: 6204299[/snapback] ...ellers sitter du med sprengt løp og sleiden i panna Lenke til kommentar
Patience Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Her er hvertfall to av mine.. Pistolen: Tanfoglio Combat med Supersight sikter og Hogue anatomiske skjefter. Kal. 9 mm Revolveren: Smith & Wesson rustfti 617 kal.22 Endret 30. mai 2006 av Patience Lenke til kommentar
Patience Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Her er imidlertid et bilde tatt av min bestekamerat (DFN her inne) hvor vi brenner av med en Smith & Wesson 686 .357 Magnum på skytebanen på Willy Rogenberg / Villmarkshuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå