oya Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Hei! Trenger et ferdig script for å lage en mappe under en hovedmappe. Noen som vet om noe slikt? Endret 14. mai 2006 av oya Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
oya Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) åjåj, det hjalp meg mye. Har lett lenge etter et, og har prøvd å lage et slikt, men får det ikke til. Grunnen til at jeg spør her er at jeg ønsker å få svar på spørsmålet. Endret 14. mai 2006 av oya Lenke til kommentar
Peter Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) altfor dårlig kravspesifikasjon, dessuten er ikke vi her for å lage skript for andre, men for å hjelpe: <?php mkdir('minmappe'); ?> Les og lær: http://no.php.net/mkdir Endret 14. mai 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
oya Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Ber ingen om å lage et script, ber om en anbefaling av et script. Og kravspesifikasjonen er ikke for dårlig. Det eneste kravet jeg har er at scriptet klarer å lage en mappe inni en hovedmappe. Har prøvd å lage noe selv ved hjelp av php.net, men har ikke fått det til. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hva med: <?php mkdir("mappe"); mkdir("mappe/nymappe"); ?> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå