Pablo24 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei. Ser etter en billig Mp3-spiller, som kun skal være en midlertidig løsning. Jeg har 2G miniSD-kort, og kunne derfor ønske å kanskje bruke dette. Hvis det er noen som vet om en BILLIG Mp3-spiller, med miniSD slot, SÅ SKRIK UT….. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Flyttes fra Audio til MP3-spillere. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Eneste jeg vet om med SD kortplass er Sandisk e130/e140. Jeg vet ikke om den er helt ny, men den er å få kjøpt noen få steder. Regner med at miniSD kort kan brukes i SD slot med en adapter. e130 til 595 kroner på Netshop: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30535 De har noen modeller med microSD, men det hjelper lite om du har miniSD kort. Endret 15. mai 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Eneste jeg vet om med SD kortplass er Sandisk e130/e140. Jeg vet ikke om den er helt ny, men den er å få kjøpt noen få steder. Regner med at miniSD kort kan brukes i SD slot med en adapter. e130 til 595 kroner på Netshop: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30535 De har noen modeller med microSD, men det hjelper lite om du har miniSD kort. 6109147[/snapback] Jepp, var den jeg så jeg også....men følte meg litt usikker, i og med at det ikke står at miniSD kan bruks. Men kan sikkert bare forhøre meg hos kundeservice. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Eneste jeg vet om med SD kortplass er Sandisk e130/e140. Jeg vet ikke om den er helt ny, men den er å få kjøpt noen få steder. Regner med at miniSD kort kan brukes i SD slot med en adapter. e130 til 595 kroner på Netshop: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30535 De har noen modeller med microSD, men det hjelper lite om du har miniSD kort. 6109147[/snapback] Jepp, var den jeg så jeg også....men følte meg litt usikker, i og med at det ikke står at miniSD kan bruks. Men kan sikkert bare forhøre meg hos kundeservice. 6114942[/snapback] Det står der. Sansa e100 Series MP3 players provide high-quality digital music playback with sophisticated navigation and expandable memory at an affordable price. You can add up to 2GB of additional storage space with the SD slot for more MP3, WMA (including secure WMA content), and Audible audio file formats. Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Eneste jeg vet om med SD kortplass er Sandisk e130/e140. Jeg vet ikke om den er helt ny, men den er å få kjøpt noen få steder. Regner med at miniSD kort kan brukes i SD slot med en adapter. e130 til 595 kroner på Netshop: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30535 De har noen modeller med microSD, men det hjelper lite om du har miniSD kort. 6109147[/snapback] Jepp, var den jeg så jeg også....men følte meg litt usikker, i og med at det ikke står at miniSD kan bruks. Men kan sikkert bare forhøre meg hos kundeservice. 6114942[/snapback] Det står der. Sansa e100 Series MP3 players provide high-quality digital music playback with sophisticated navigation and expandable memory at an affordable price. You can add up to 2GB of additional storage space with the SD slot for more MP3, WMA (including secure WMA content), and Audible audio file formats. 6116715[/snapback] Aaaaaahh.....nice...burde nesten ha tenkte på det selv, men hadde helt glemt det med adapter. Håper jeg finner ut av hvor jeg lagt den Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Stort billigere mp3-spiller enn dette tror jeg du skal lete lenge etter. Bare å kjøpe et adapter i SD-kort-størrelse så har du så godt som den billigste spilleren det er mulig å få tak i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå