LeGranDuc Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Som thotta lurte på, er lyden bra? Lurer og på om den overfører lyd fra videofiler. Lenke til kommentar
sruben Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ja, hvor bra er lyden på denne egentlig? Elprice har tilbud på den nå til kun 299,- så jeg lurte på å kjøpe Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei Vurderer dette produktet, men lurer på om det leverer hva jeg har bruk for. Jeg har et Media Center i stua. Over stua er det en hems med et stereoanlegg og høtalere. Jeg vil kunne velge musikk fra mediacenteret, og så sendes samme musikk fra mediacenteret sine høytalere til stereoanlegget på hemsen. Er det mulig med dette produktet? Takk Lenke til kommentar
sruben Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Logitech løsningen fungerer som et lydkort. Når du bruker den på en vanlig pc så får du ikke lyd på både det innebygde lydkortet og på logitech senderen. Vær også klar over at lydkvaliteten og så som så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå