Iris_L Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Er det noen her som vet om et enkelt fotoalbum? Som jeg kan legge inn i siden? Takk Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Det burde foressten helst være i html, da jeg lager en html side Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Hvis bildene skal være i samme størrelse, så er det lurt å putte bildene i f.eks <ul><li> liste... Altså, man ser galleriet, deretter klikker på bildet og den viser sitt orginal-størrelse. En eksempel på <ul><li> liste som jeg har laget: http://koford.50webs.com/menu-gallery.htm PS. Denne er kun for testing.. så eventuelle forandringer skjer på ditt egen ansvar. Endret 14. mai 2006 av funkweb Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har laget et i HTML/PHP med MySQL, men det er ingen optimal løsning, da man helst ikke skal legge mengder med bilder i SQL-databaser... Men skulle du ønske en slik løsning er det altså tilgjengelig... Ellers finnes det mange bra albumløsninger som generer album for deg, men da blir det igjen slik at det er vanskelig å integrere det i et allerede ferdig sidedesign, desverre Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 hadde jeg orket å fikse på mitt latmannsgalleri og putta det på veven, but no Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Hvis bildene skal være i samme størrelse, så er det lurt å putte bildene i f.eks <ul><li> liste... Altså, man ser galleriet, deretter klikker på bildet og den viser sitt orginal-størrelse. En eksempel på <ul><li> liste som jeg har laget: http://koford.50webs.com/menu-gallery.htm PS. Denne er kun for testing.. så eventuelle forandringer skjer på ditt egen ansvar. 6104313[/snapback] Det var fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå