SirAnderz Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=203 Noen som vet hva jeg trenger for og lage sånn ? og har laget sånn før ? og har bestillings liste fra plassen(e) ... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Se på www.virtual-hideout.net/guides, mulig du finner noe der. Lenke til kommentar
hce Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: SirAnderz skrev (2002-10-05 18:03):http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=203Noen som vet hva jeg trenger for og lage sånn ? og har laget sånn før ? og har bestillings liste fra plassen(e) ... Jeg har et kretskortskjema og liste over hva slags komponenter du trenger, kan sikert eposte de over hvis du vil ha. Skal lage en slik rheobus nå snart, men ting tar litt tid :smile: Er ikke så veldig vanskelig og koster ca 26-35kr/kanal (kommer ann på farge på led) + kretskort til hele skiten (ca 30kr). Så en firekanals rheobus med blå LEDer koster 170kr :smile: Medregnet en del lodding og banning :smile: Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 ja! hadde vert kjempe fint viss du kunne gjort det! skal ha det på 4 vifter also 2 vifter på en og 3 på di tre andre knottene .. Lenke til kommentar
klo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har et kretskortskjema og liste over hva slags komponenter du trenger, kan sikert eposte de over hvis du vil ha. Kunne du send det til meg og! På forhond takk.! Lenke til kommentar
hce Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: klo skrev (2002-10-07 21:42):Jeg har et kretskortskjema og liste over hva slags komponenter du trenger, kan sikert eposte de over hvis du vil ha. Quote: Kunne du send det til meg og! På forhond takk.! Skal se hva jeg finner av gamle print på maskinen hjemme, mener å huske jeg har en layout jeg lastet ned fra web for lenge siden. Den var på 4 kanaler mener jeg å huske. I tillegg en bestillingsliste av komponenter fra elfa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå