Mow Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Litt for å dra opp en gammel post igjen, men ledshoppe er en rett og slett genial side. Bestilte forige mandag, og i dag lå pakka i postkassa med bluetoothen <3 Endret 13. september 2006 av Mow Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Denne tråden bør bli stickei Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ser også at ledshoppe har fått inn en del nye ting! Står på framsiden av ledshoppe.com Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Denne tråden bør bli stickei 6894871[/snapback] Nå er nettop Samling av utenlandske webshop! blitt sticky!! Hurra for det!! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Bestilte noen var den 15. De ble sendt den 19. og idag var jeg på posten og henta de. Pakken: Ting jeg bestilte: Usb-hub med kaffevarmer: Blåtann-dongle og Simkort-dongle Har testet usb-huben , og den virker. Kaffevarmeren setter jeg på nå. 19:50 - 24 grader 19:55 - 28 grader 20:00 - 30 grader skuffende. 20:10 - 32 grader Simkort-donglen og blåtann-donglen, skal jeg teste nå. Edit; skjul-kommandoen virker ikke, antageligvis fordi bildene er for store. Endret 26. september 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
qwert Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kaffevarmeren setter jeg på nå.19:50 - 24 grader 19:55 - 28 grader 20:00 - 30 grader skuffende. 20:10 - 32 grader Heh. Ingen slike greier klarer å varme opp kaffe (bare 2.4W via USB), men prøv å ta tiden det går fra en kopp går fra drikkevarm til ufyselig kald med og uten varmeplaten. Der har den kanskje noe for seg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kopper som er uisolerte blir raskt kald uansett på grunn av varmatapet til omgivelsene. Kopper som er isolerte vil også isolere for varmen som kommer fra plata slik at den ikke får noe særlig effekt likevel. Man kunne tenkt seg en kopp som er uisolert under men isolert på sidene, men slike kopper har jeg ikke sett. Men bare for å ha sagt det: Jeg er stadig på leting etter den perfekte koppen. Jeg tror jeg kanskje aldri finner den om jeg ikke lager den selv. Lenke til kommentar
jungl Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Bestilte den dyreste hodelykten de hadde og fikk den ganske raskt. Men den funka ikke Har sendt dem mail om det så vi får se hvor seriøse de er. Antar man får det man betaler får. Hodelykten ser veldig "cheap" ut. Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Bestilte noen saker til min Ipod video sånn ca klokka 23.30 i går og allerede nå er pakka sendt. Så da er det bra å vente da(7-10dager i følge mailen jeg fikk). Endret 20. november 2006 av Dennis2k4 Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg kjøpte noen AA oppladbare batterier sammen med lommelykt. Batteriene er crap. Vil ikke ta lading. Kanskje et dårlig parti. Flere som har kjøpt batterier er? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
jungl Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 De har enda ikke svart.. Jaja får vel stikke innom europris eller no. Må ha hodelykt i nordnorge! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Bestilte den dyreste hodelykten de hadde og fikk den ganske raskt.Men den funka ikke Har sendt dem mail om det så vi får se hvor seriøse de er. Antar man får det man betaler får. Hodelykten ser veldig "cheap" ut. 7316872[/snapback] Jeg har også bestilt en lommelykt derfra, og den virka ikke. Kontaktet både butikken og det firmaet som behandler ordren, fikk tilbake pengene. Så jeg kjøpte en ny og den virka Så dem er seriøse. Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Bestilte noen saker til min Ipod video sånn ca klokka 23.30 i går og allerede nå er pakka sendt. Så da er det bra å vente da(7-10dager i følge mailen jeg fikk). 7322780[/snapback] Fikk pakka i dag, kom fram i går men rakk ikke å hente den før i dag. Så det tok 9 dager fra jeg bestilte til en fikk pakka, ganske bra. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Bestilte bluetooth dongle, 3 laserpenner med lys, 80mm vifte og et lys med 3 led... Alt funket utmerket. Varene kom etter 10 dager, rett i postkassa, raskere en komplett Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hvordan er vifta? Bråker den? Hvodan er luftstrømmen. Vurderer å handle noe mer. Siden det er lang tid siden jeg sist kjøpte noe. EDIT: Kan nabefale bluetooth donglen på det varmeste. Det er vert pengene! Endret 2. januar 2007 av Kurume Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Viften bråker ikke noe serlig men den ble ødelagt når jeg kom borti den med fingen to ganger mens den gikk, men den er absolut verdt å kjøpe for kun 35kr... Noen som vet hvordan jeg demonterer en vifte? Endret 2. januar 2007 av Sniken_123 Lenke til kommentar
jungl Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fikk penga tilbake og bestilte ny. Men den nye hodelykten hadde et defekt deksel som jeg måtte lime fast. Den funker ihvertfall Lenke til kommentar
icy_T Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Jeg har bestilt ifra ledshoppe 2 gonger nå, og er fornøyd med prisen og kvaliteten. Første gang bestilte jeg en ide-usb converter og en bluetooth dongle. Usb-ide converter, Bluetooth dongle Jeg skrev inn koden for gratis ledlykter også. Varen kom etter ca 10 dager og alt var der. Usb-ide converteren fungerte fint, men jeg hadde litt problemer med å koble til mobilen med bluetooth dongle'n, men jeg har ikke prøvd med andre drivere enda. Pakken var merka med "gift" noe som jeg ikke hadde bedt om, men var helt greit Andre gang jeg bestilte der bestilte jeg for litt mer. 1000stk røde 5mm dioder Link, 500stk blå 5mm dioder Link, 20stk blå, røde, grønne 5mm dioder Link, 2stk 9led lommelykt Link, 2stk usb ps2 kontrollere Link, 1stk infrared webcamra Link. Dette ble $101usd og ble sendt med speedpost varen låg i postkassa etter ca 3-4dager. på pakken var det merket at den inneholdt 1000stk røde dioder, 500stk blå dioder og 2stk 9led lykter + "ikke toll pliktig". men alt låg inni, det og 8stk mini lommelykter Betalte ikke toll på denne pakken Webkamraet ble jeg litt skuffa over, siden det ikke var ir dioder, men vanlige hvite dioder, men det var positivt at det ikke trenger mye lys for å gi bra bilde.. Kamraet var faktisk bedre en mitt gamle creative webcam nx PS2 kontrollerene var bare å sette inn i usb porten, så fant windows drivere til de. Men den på den ene kontrolleren så fungerte ikke "mode" knappen, men alt annet fungerte, så jeg tenkte det var noe med selve knappen, så jeg skrudde den opp å så hva som kunne vere feil, og der lå noe skitt under knappen. Jeg vasket det vekk med en q-tips og skrudde sammen, da fungerte den også Jeg har ikke prøvd begge kontrollerene på samme tid enda, og jeg har ikke fått vibreringen til å fungere. 9Led lommelyktene var jeg ganske imponert over, det var utrolig mye lys av de. Fikk med belteholder med desse også, absolutt verdt 3 dollar Diodene var ganske bra lys av, mye bedre en jeg hadde forventet Jeg er ganske fornøyd med handelen, og kan ikke gjøre annet en å anbefale Ledshoppe.com Mvh Tom Endret 18. februar 2007 av icy_T Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Måtte du betale moms? eller gikk den rett igjennom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå