MrBjoern Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Helst uten noen ekstra programmer. Kjører linux Fedora Core 4 (nylig instalert) og jeg er helt blank på linux. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 .rar tror jeg ikke går uten å installere ekstra programvare, men jeg mener å huske at det går fint å pakke ut .zip uten ekstra programvare.(Programmet heter vel unzip, følger med de fleste distroer) Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Du skal brare trenge å høyreklikke i nautilus og velg, "pakk ut her", for rar må du kanskje installere pakken rar først(med yum). For å gjøre det samme på komandolinjen skriver du bare unzip path/to/file.zip Endret 14. mai 2006 av LessThanJake Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det finnes ivertfall et kommandolinjeverktøy her. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå