Gå til innhold

Lage egen tskjorte.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt ferdig trykkede produkter (laget på bestilling av andre) fra CafePress.com. Det er veldig enkelt å laste opp bilder og se hvordan de vil ta seg ut på klærne før du legger inn bestillingen. Kvaliteten på stoffet er grei nok. CafePress er så lang en hyggelig erfaring for min del. Shipping tok vel rundt 2 uker. Du kan også designe din egen kolleksjon om du vil, og selge det via dem. Du får da provisjon som selger, og behøver ikke å investere noe selv, da alt blir laget via bestillingene. Smart system.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Kjøpte selv en genser på Spreadshirt, og den er av god kvalitet. God kvalitet på trykket også, men husk å ta med i beregningen at du må betale MVA om du kjøper for over 200kr. 90kr for at den skal bli tolla gjennom må også betales med mindre man gjør dette selv på internett. Mener iallefall at det var mulig. Kan hende at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Kjøpte selv en genser på Spreadshirt, og den er av god kvalitet. God kvalitet på trykket også, men husk å ta med i beregningen at du må betale MVA om du kjøper for over 200kr. 90kr for at den skal bli tolla gjennom må også betales med mindre man gjør dette selv på internett. Mener iallefall at det var mulig. Kan hende at jeg tar feil.

8092144[/snapback]

Den er grei.. Da tror jeg at jeg skal titte mer på dette.. :)

Lenke til kommentar
Kjøpte selv en genser på Spreadshirt, og den er av god kvalitet. God kvalitet på trykket også, men husk å ta med i beregningen at du må betale MVA om du kjøper for over 200kr. 90kr for at den skal bli tolla gjennom må også betales med mindre man gjør dette selv på internett. Mener iallefall at det var mulig. Kan hende at jeg tar feil.

8092144[/snapback]

Det er mulig å fortolle selv, sålenge varens verdi ikke overstiger 1000 kr.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Kjøpte selv en genser på Spreadshirt, og den er av god kvalitet. God kvalitet på trykket også, men husk å ta med i beregningen at du må betale MVA om du kjøper for over 200kr. 90kr for at den skal bli tolla gjennom må også betales med mindre man gjør dette selv på internett. Mener iallefall at det var mulig. Kan hende at jeg tar feil.

8092144[/snapback]

Den er grei.. Da tror jeg at jeg skal titte mer på dette.. :)

8093995[/snapback]

Kan absolutt anbefale de. Dessverre gadd jeg ikke lage et eget motiv siden jeg ikke gadd å sette meg inn i Illustrator.

 

Kanskje gjøre det neste gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...