kcobain Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei, jeg har fått innlevering i gym. Jeg sliter med to spm, siden vi ikke har bok så har jeg prøvd å søke på wikipedia og google uten hell. Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt. Spørsmålene er: Gjør rede for forskjellen på aktiv og passiv bevegelighetstrening. Gjør rede for de største muskelgruppenes plassering og funksjoner i kroppen. Håper noen har tid til å hjelpe meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Gjør rede for forskjellen på aktiv og passiv bevegelighetstrening. 6100378[/snapback] Aktiv: Man utfører bevegelighetstreningen. Passiv: Man SER på de som utfører bevegelighetstreningen Fikk det spørsmålet på en prøve etter en våkenatt når jeg var russ og det var mitt svar. Edit: Det kommer litt ann på læreren hvordan det svaret slår ann for å si det sånn... Endret 14. mai 2006 av Manx Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Gjør rede for forskjellen på aktiv og passiv bevegelighetstrening. Ved aktiv bevegelighetstrening bruker du dine egne muskler til å strekke andre muskler.Ved passiv bevegelighetstrening bruker du vekten din eller en medhjelper til å strekke musklene dine. Hvorfor har dere ikke gymbok? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har aldri hørt om noen som har gymbok? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Me hadde gymbok, korleis skal du ellers kunne finne ut av alt det der? Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Tusen takk for svar Jeg går GK byggfag, all teorien vi har i gym vi har i år er to innleveringer på 5-6spm så dem synes ikke det var nødvendig med bøker i det faget. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Me hadde gymbok, korleis skal du ellers kunne finne ut av alt det der? 6102996[/snapback] Vi får ikke sånne spm.. Vi ikke teori i gym. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå