Lakka80 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Hei. Lurer på 1 ting; hvis jeg mottar en mms (lyd+bilde), hvordan får jeg videresendt denne? Valget videresend kommer opp, men det er ikke i uthevet skrift så jeg får ikke brukt det alternativet. Endret 14. mai 2006 av Lakka80 Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Da er det sikkert en melding med DRM. Egenproduserte meldinger skal i hvert fall la seg videresende på den måten du beskriver. Lenke til kommentar
Lakka80 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Da er det sikkert en melding med DRM. Egenproduserte meldinger skal i hvert fall la seg videresende på den måten du beskriver. 6100774[/snapback] Hva er DRM? Jeg får til å videresende samme mld fra andre telefoner, så jeg synes det er litt rart at jeg ikke får det til på Nokiaen. Er det andre alternativ til å få videresendt mld med DRM da? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 DRM = Digital Rights Management, kort fortalt er det en kopibeskytelse. Men hvis du ikke klarer å videresende noen mms i det hele tatt, er det nok ikke det som er problemet. Prøv å bestill ett nytt oppsett fra operatøren din og få en kompis til å sende deg en "hjemmelaget" mms og sjekk om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå