falken Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei Har reinst en maskin og jeg får ikke oppdatert den med update... kommer inn på siden men får tilbake melding at det har skjedd en feil... Finnes det noen annen måte å gjøre dette ? Dette er windows 98 2ed.. Falken Lenke til kommentar
falken Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Er det ingen som vet hva problemet kan være ?? Falken Lenke til kommentar
abrj Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Er det fremdeles mulig å oppdatere Win98 da? Trodde den var faset ut jeg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Er det fremdeles mulig å oppdatere Win98 da? Trodde den var faset ut jeg 6115821[/snapback] De lager ikke oppdateringer lengre, men tror man fortsatt kan laste dem ned. Lenke til kommentar
falken Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Er det fremdeles mulig å oppdatere Win98 da? Trodde den var faset ut jeg 6115821[/snapback] De lager ikke oppdateringer lengre, men tror man fortsatt kan laste dem ned. 6116420[/snapback] Hvor kan man laste ned disse oppdateringene ? Falken Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hvor kan man laste ned disse oppdateringene ? Falken 6116466[/snapback] http://www.microsoft.com/Windows98/downloads/corporate.asp lykke til Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 det er ikke så lenge du har igjen for å få støtte til Windows 98. På denne artikkelen @ Microsoft.com står følgende: End of support for Windows 98 and Windows MePublished: January 6, 2006 | Updated: February 16, 2006 July 11, 2006 will bring a close to Extended Support for Windows 98, Windows 98 Second Edition, and Windows Me as part of the Microsoft Lifecycle Policy. Microsoft will retire public and technical support, including security updates, by this date. Existing support documents and content, however, will continue to be available through the Microsoft Support Product Solution Center Web site. This Web site will continue to host a wealth of previous How-to, Troubleshooting, and Configuration content for anyone who may need self-service. Microsoft is retiring support for these products because they are outdated and can expose customers to security risks. We recommend that customers who are still running Windows 98 or Windows Me upgrade to a newer, more secure Microsoft operating system, such as Windows XP, as soon as possible. Customers who upgrade to Windows XP report improved security, richer functionality, and increased productivity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå