Erelend Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Er det noen som vet om noen tutorials hvor jeg kan lære de helt grunnleggende tingene i Imageready Jeg har sett på forskjellige tutorials sider men der forkalrer de bare enkelte ting... Takk på forhånd! Endret 16. mai 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 kan ikke gi deg noen direkte linker, men et par tips. Første tips er åpenlyst, Google! sjekk sigg og klikk Andre tips er bruk image ready, lek med noen bilder "utforsk" muligheter. lek, feil og lær Lenke til kommentar
att404 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hva er forskjellen på ImageReady vs Photoshop? Det som er lurt når du skal lære å bruke et nytt tegneprogram er å bare leke, du trenger ikke lese tutorials. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hva er forskjellen på ImageReady vs Photoshop? Det som er lurt når du skal lære å bruke et nytt tegneprogram er å bare leke, du trenger ikke lese tutorials. 6151688[/snapback] Forskjellen er vel bare det at men kan lage animsjoner i imageready men ellers er de nok så like... ja... jeg skal nok "leke" litt i programmet, man hadde allikevel trengt noen nybegynnertips Lenke til kommentar
att404 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja, det stemmer, man kan jo lage animasjoner.. Takk. Nybegynnertips: Lek med filters, layers og andre ting du kommer borti hvis du slår løs på tastaturet mens du er inne i ImageReady:) Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Har litt erfaring i photoshop fra før og nå som jeg har prøvd meg litt i imagerady går det jo leikande lett! Men jeg får ikke til å Lagre som gif fil... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du må velge "save optimized" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå