Gå til innhold

Bilde av motorbrønn på hurrycane 470

Anbefalte innlegg

hei...

Kjøpte en 470 hurrycane sikkert hjemmestøpt etter som den ikke har motorbrønn.

Jeg må støpe en motorbrønn til den etter som den tar inn vann bak når jeg tar den på land. Håper noen kan postebilder av motorbrønn på hurrycane 470 så jeg har noe og støpe etter. Hvor fort går en HC 470 med 90hk yamaha 2-takt? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du ser så vidt motorbrønnen her, dette ser ut til og være en relativt ny model av 470ene.

http://cache.finn.no/mmo/742/231/9_150333461.jpg

6101295[/snapback]

Skulle gjerne hatt litt bedre bilder.. Hadde satt kjempe pris på om en eller annen kunne tatt noen gode bilder av hurrycane 470 motorbrønn! :yes: ingen her i område som har slik båt...

6146127[/snapback]

her, men har spm selv angående en tykkelsen

post-100457-1148328939_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Du ser så vidt motorbrønnen her, dette ser ut til og være en relativt ny model av 470ene.

http://cache.finn.no/mmo/742/231/9_150333461.jpg

6101295[/snapback]

Skulle gjerne hatt litt bedre bilder.. Hadde satt kjempe pris på om en eller annen kunne tatt noen gode bilder av hurrycane 470 motorbrønn! :yes: ingen her i område som har slik båt...

6146127[/snapback]

her, men har spm selv angående en tykkelsen

6158103[/snapback]

Har du flere bilder?? :D skulle sett åssen det gikk sammen på sidene og knekken innvendig i båten..

Lenke til kommentar

jeg sliter litt selv som du ser for akterspeilet mitt er 8 cm tykt, mao får ikke på den gamle mercuryen min. det ser ut som om noen har satt på en ekstern plate (ca 1cm stålplate) men ser igjen ganske profft ut. originalt? prøver å finne svar på det hvis du har lest mine andre innlegg. i tillegg er det en forhøyelse på akterspeilet som jeg ikke finner noen andre steder. innvendig må jeg komme tilbake, skal ta noen bilder i morra, men må reise et stykke først.

post-100457-1148417301_thumb.jpg

post-100457-1148417320_thumb.jpg

Lenke til kommentar
som sagt skal få knipsa litt mer jeg så du har noe å se etter. kan ta et par dager, må ned på hytta først

du kjenner ikke tilfeldigvis til noen leverandør/fabrikk eller selve opphavet til båtene?

6165501[/snapback]

Min har i allefall ikke sånn stålplate. Tror min er hjemmestøpt Åssen motor skal du

sette på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...