Gå til innhold

Anlegg til metal/rock - kan bose brukes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min svigerbror har toppmodelen til bose , og jeg vil si at det er alt for lite trøkk i det , og det koster over 50k i norge

 

til rock får du anlegg men normal store høytalere som spiller mye bedre til din prisklasse .

 

hvist du skala ha 5.1 så blir jo alternativene litt midre , men consept serien er bra , men subben vil jeg ikke anbefaler til musikk , da er den litt treig

Lenke til kommentar

jepp er ls48 han har , han kjøpte det i usa så det var "litt" billigere ^^

 

 

en god forsterker og fronter en nokk en bra løsning og gå for , og så oppdatere med bak og center , og så en sub .

 

da ender du opp med et mye bedre oppsett .

 

men skal jo sis at bose eier på det og lage smått med bra lyd da , men har man plass til sikklige saker er det jo ikke noe vits og kjøpe miniatyrer :D

Lenke til kommentar
Hva med å kjøpe deg fronthøyttalere og surroundreciver først og deretter bygge ut etterhvert?

6103093[/snapback]

Jeg støtter den her. En "billig" surroundløsning fungerer dårlig til musikk gjengitt i stereo. Kjøp en kraftig surroundforsterker (7-8000,-) og noen gode høyttalere. (4-5000,-) Bygg heller ut med bakhøyttalere, senter og subwoofer når økonomien tillater det. Kjøper man alt på en gang nå ender du opp med dårlige kompromiss. :)

Lenke til kommentar
Hva med å kjøpe deg fronthøyttalere og surroundreciver først og deretter bygge ut etterhvert?

6103093[/snapback]

Jeg støtter den her. En "billig" surroundløsning fungerer dårlig til musikk gjengitt i stereo. Kjøp en kraftig surroundforsterker (7-8000,-) og noen gode høyttalere. (4-5000,-) Bygg heller ut med bakhøyttalere, senter og subwoofer når økonomien tillater det. Kjøper man alt på en gang nå ender du opp med dårlige kompromiss. :)

6106085[/snapback]

 

Helt enig!

 

Billige surroundrecievere er ikke mye å skryte av. Kjøp heller en god forsterker og et par gode fronter og vent litt med å bygge ut resten av anlegget.

Lenke til kommentar
Kunne noen av disse vært noe da? Eller evt. andre?

 

Denon AVR-2807

NAD T763v2

6107781[/snapback]

Siden du hører mest på rock og metal tror jeg Nad og Harman/Kardon vil gi deg den lyden du er ute etter.

 

Edit:Hvis du ikke har noe i mot å kjøpe brukt,så er denne reciveren helt rå. Det er et svært beist på 25 kilo. Den har krefter til å drive det meste av høyttalere.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Kunne noen av disse vært noe da? Eller evt. andre?

 

Denon AVR-2807

NAD T763v2

6107781[/snapback]

Siden du hører mest på rock og metal tror jeg Nad og Harman/Kardon vil gi deg den lyden du er ute etter.

 

Edit:Hvis du ikke har noe i mot å kjøpe brukt,så er denne reciveren helt rå. Det er et svært beist på 25 kilo. Den har krefter til å drive det meste av høyttalere.

6108014[/snapback]

 

Den så seriøst nais ut! Trekker mer strøm på tomgang enn det meste på elkjøp gjør på full guffe :p

Lenke til kommentar

denne er "billig" til salgs , hadde jeg fått godkjent kjøpet av dama hadde jeg ikke tvilt . den er fra kina og har noen "rare" funksjoner , men den er lekker og se på og har power som ut av denne verdenen

 

http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...at=fav&mypage=1

 

info :

http://www.hifi4all.dk/content/templates/a...id=755&zoneid=3

 

EDIT: du står da og rimelig fritt til hvilke høytalere du vil bruke på den , da den driver det meste

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...