tintin77 Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Sjekk denne siden hvis du vil ha litt nostalgi Space Computers - http://www.space.no Her er det mange gode tilbud ja Ha Ha Ha Ha Creative Annhilator 2 GTS Retail, til 2715 kr snakk om røverkjøp! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 3280 skal de ha for en IBM 60GB Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 512 mb PC133 Standard SDRAM av meget bra kvalitet. 4077,- Er de helt på TRYNET eller? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 *USH* for noen priser... :sad: tror ikke den sjappa går så bra Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 woah nesten like dyre som andresen data og de har like hovedkort bare gamle,de har ikke xp eller p4 prosesor. AMD Athlon 1200 Socket A (T-bird) 3204,- lol kan nå få kjøpt en xp prosesor og greit hk til samme prisen,disse fortjener terningkast 1! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Space Computers er et enkeltforemannstak drevet og eid av Joar Reithaug Rasmussen. Organisasjonsnummeret er NO 981 315 189 MVA. Adressen er: Preståsen 15, 1365 Blommenholm Trenger jeg si mer? Fyren sitter sikkert i stua og pakker inn lydkort sammen med en sneip i kjæften og pilsen han drikker...hehe Uff...her lukter det *sniff* useriøst. Han kjøper nok tingene på komplett data og selger dem videre for noen lapper mer Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 "Vi er nå helt tomme for alle Senfu deler. Det betyr at SpaceCool er utgått i denne formen. Vi vurderer å begynne med en kraftigere, bedre og dyrere (!!) SpaceCool versjon uten deler fra Senfu." Greit at de er ærlige ihvertfall. Virker som om de prøver å dyrt til å høres positivt ut. ----- under nyheter fant jeg dette: "19/10-00: Vi har satt ned prisene kraftig på AMD prosessorer." Akkurat som om de trenger å infomere om det. ALLE ser jo hvor BILLIG CPU'ene er blitt nå! "30/10-00: Gode nyheter: RAM-prisene har sunket en god del!" "09/01-01: RAM prisene er gått enda mer ned, og RAM er nå billigere enn noensinne!! Slå til før de går opp igjen...." Nå koster 512 MB PC133 Ram bare litt over 4000 kr så for all del slå til med engang. [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2001-12-08 23:53 ] Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Deilig side! Der hadde jeg handlet mye, not Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Og se her: nyeste og beste innen overklokkingskort for AMD Athlon! Nå kan vi begynne med skikkelig overklokking gutta Lenke til kommentar
errgo Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Virker som om de har lagt ned glemt å legge ned sida. Virker som om den sida ikke er oppdatert på år og dag, tviler på at du får bestilt noe som helst der :smile: Lenke til kommentar
errgo Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg hadde faktisk hatt bruk for det overklokkingskortet, men jeg nekter å betale 400kr for å få 100-150MHz mer på en gammel T-Bird 750Mhz :smile: Noen som vet om noen plasser jeg kan få tak i GFD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå