Gå til innhold

Kan ikke bruke mediaplayer etc. i IE

Anbefalte innlegg

Når jeg kommer til forskjellige ting på nette, deriblandt Mediaplayer, er det er striplet linje rundt avspilleren, og jeg må trykke på den en gang for å aktivere den/fjerne den striplede linjen før jeg kan bruke funksjonen. Det kommer på litt forskjellige ting på nettet, så jeg kan ikke si eksakt når det kommer. Men det er på blant annet mediaplayer. Det er ikke noe spam, bugs eller noe liknende, det likner heller mer på et ekstremt sikkerhetstiltak. Se på vedlags bilde. Det står "Klikk for å aktivere og bruke denne kontrollen", og jeg må klikke der for å bruke den kontrollen. Det var ikke slik før jeg formaterte PCen!

post-60532-1147601571_thumb.jpg

Endret av jornan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg kommer til forskjellige ting på nette, deriblandt Mediaplayer, er det er striplet linje rundt avspilleren, og jeg må trykke på den en gang for å aktivere den/fjerne den striplede linjen før jeg kan bruke funksjonen. Det kommer på litt forskjellige ting på nettet, så jeg kan ikke si eksakt når det kommer. Men det er på blant annet mediaplayer. Det er ikke noe spam, bugs eller noe liknende, det likner heller mer på et ekstremt sikkerhetstiltak. Se på vedlags bilde. Det står "Klikk for å aktivere og bruke denne kontrollen", og jeg må klikke der for å bruke den kontrollen. Det var ikke slik før jeg formaterte PCen!

6100026[/snapback]

Er ikke sikkerhet under Alternativer for internett som gjelder for Active-x kontroller og Plugin moduler som styrer det da. Og her er det vel java plugin moduler som skal få adgang ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...