Ustedalen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Heisann! Fikk en ny mobil av foreldrene mine til bursdagen i dag, men det er ikke bestem hvem jeg skal få. Derfor lurer jeg på om noen har noen idéer på hvilken modell jeg skal velge. Har noen kriterier: Det skal gå ann å sende meldinger og ringe med den Helst ett greit kamera med grei videofunksjon Helst en del minne MP3 funksjon (er da ikke så nødvendig, siden jeg har egen MP3 spiller med 20gb) Nett for USA, siden jeg flytter dit. Og kvalitet! Orker ikke at mobilen streiker etter ett år. Og det er godt mulig jeg kjøper en mobil med abm, og registrer den på mamma, mens jeg fortsetter på mitt kontantkort Men helst ikke så ekstremt dyr. Mulige modeller jeg lurer på: Samsung D600, Sony Ericsson W800i, W810i, W900i osv i den klassen. Kan godt handle over nettet! Noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Har selv en gammel 6600 nokia. Kjøp deg en sånn http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312052 en kompis av meg har nettopp kjøpt den, han var veldig fornøyd. ps. har også 20 gb mp3. Endret 14. mai 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hvis du skal flytte til USA, kanskje du skal se på mobiltelefoner der? Mye annet flott der nede,som ikke finnes her. Er vel også en god del billigere... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 USA ligger langt bak oss i mobilverden. Her snakker vi lysår. De har også en helt annen holdning til sms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå