Feltherre Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg såg litt på denne og l Lurte på om hvordan jeg skal montere denne og om noen har noe erfaring med denne.Finst det noen bedre viftestyring enn denne,jeg vil helst ha med display hvor jeg kan se tempraturen inni kabinettet.jeg vil ha litt forskjellig uttak på den. Endret 14. mai 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Sjølv brukar eg Thermaltake Hardcano 13, og eg synest denne fungerer greitt. Den du syner til har eg ingen erfaringar med. Monteringa går stort sett greitt. Det vert ein del ledningar å halde styr på, så ein bør halde tunga beint i munnen. Dessutan skal det monterast temperaturfølarar ved dei punkta der viftene skal styrast, og det gjeld å montere desse på rett måte slik at ein ikkje får alt for mykje feilvisning i forhold til reell temperatur. Ein må dessutan passe på å ikkje montere sensorane mellom kjøleribba og det som skal kjølast, då dette vil gjere kjøleeffekten dårlegare. (Forresten så er det ein feil i lenkja di ovanfor - du har ein "http" for mykje. ) Endret 14. mai 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 takk for god informasjon Edit:har ordna linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå