Monique Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Pga. "bråkete" jobb så trenger vi en litt spesiell mld. tone som vi hadde på en Siemens (M65) Vanskelig å "forklare" den med bokstaver men den låter som en "fjør"... Bojohojoing.... *ler* Nå har vi Nokias i hus og ønsker altså denne tonen. Er det noen som skjønner hvilken tone jeg mener og som kan guide meg til hvordan få tak i denne? Om den er gratis eller må betales er uviktig. Takker. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Pga. "bråkete" jobb så trenger vi en litt spesiell mld. tone som vi hadde på en Siemens (M65) Vanskelig å "forklare" den med bokstaver men den låter som en "fjør"... Bojohojoing.... *ler* Nå har vi Nokias i hus og ønsker altså denne tonen. Er det noen som skjønner hvilken tone jeg mener og som kan guide meg til hvordan få tak i denne? Om den er gratis eller må betales er uviktig. Takker. 6099776[/snapback] sjønner hvilken du mener.. hehe.. Er ikke sikker på om det går men du kan be noen sende den til deg ?.. Tror de har den på flere siemens modeller.. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hvis du kjenner noen med Siemens-fon og BT så kunne de jo slengt over alt av lyder på PCen og brent ut en CD til deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå