Gå til innhold

Lite problem med Firefox ilag med Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem med at det feltet i venstre hjørne på forumet her forsvinner i Firefox, funker helt fint i IE.

Noen ganger når jeg går inni en tråd forsvinner 1/3 av siden, og.

Har reinstallert Firefox noen ganger men blir ikke bedre.

Noen som har en hjelpende idé ville jeg blitt glad! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du at det blir slik? (prøv denne linken i IE)

Hvis ja så er dette Lo-Fi-versjonen av forumet. Bla ned på siden til "This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here." <--Trykk her

Lenke til kommentar
Mener du at det blir slik? (prøv denne linken i IE)

Hvis ja så er dette Lo-Fi-versjonen av forumet. Bla ned på siden til "This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here."  <--Trykk her

6099832[/snapback]

Nei, er ikke sånn, er den ruta helt ute i venstre kant. Der med alle alternativ å sånn.

Edit: Nå har det skjedd det samme i IE og :(

Endret av Hansa92
Lenke til kommentar

Tror det er forumet og ikke deg. Stor sett ser det normalt ut, men av og til får jeg

- lowfi-versjonen

- eller bare uten venstremarg

- eller med en helt annen layout

Det er noe rart et sted, eller kanskje webmastern driver og mekker litt innimellom.

Lenke til kommentar
Tror det er forumet og ikke deg. Stor sett ser det normalt ut, men av og til får jeg

- lowfi-versjonen

- eller bare uten venstremarg

- eller med en helt annen layout

Det er noe rart et sted, eller kanskje webmastern driver og mekker litt innimellom.

6100198[/snapback]

Hmm, ja, kanskje... Eneste problemet her er den "venstremargen" som du sa. Har ikke hatt noen andre problem.

Legger til et bilde; ser helt vanlig ut men mangler venstremargen.

Uten_navn.bmp

Endret av Hansa92
Lenke til kommentar

Jeg får opp bildet, men kan ikke se noe som er galt. Legger ved bildet som jpg, kanskje det fungerer bedre...

Edit: Jo - venstre kolonne er borte. Kan liksom ikke kalle det 'ammetåke' for mitt vedkommende... :blush:

post-9074-1147610954_thumb.jpg

Endret av JonH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...