Laserlasse Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tja, "grafiske ting" kan være så mye. Det kan f eks dreie seg om noe så enkelt som å bytte fra "Times New Roman" til en annen skrift, eller legge inn noen enkle linjer for å gi et renere preg i dokumentet. Utrolig hva en dyktig grafiker kan få til med helt enkle hjelpemidler. Den slags grafisk design kan antageligvis aldri skade i en søknad/CV. Å gå agurk med photoshop eller for den saks skyld powerpoint når man lager denne type ting, er dog antageligvis å skyte seg selv i foten Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg synes du burde ha det i word så mye som mulig.. men kanskje bare jeg som syner det er enklest? 6100259[/snapback] Sikkert ikke så enkelt for den arbeidsgiveren som ikke har MS Word... 6426185[/snapback] Tenkte jeg også... Bruk et mer "offentlig" format som da f.eks. PDF. Iallefall om du skal søke på den type jobb du sa er det greit å virke litt mer proff enn å sende i word-format "for det har jo alle" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå