F.torres Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) har sett litt på den pc en her http://www.komplett.no/k/config.asp?Config...ig.AllOptions=X der er det2 skjermkort går de skjermkorta.bra? da jeg har 2 stk blir det dobbel grafikk? eller kjører den på et og et.:S ** Moderatoredit: En stor og en liten skrivefeil i tittelen rettet. ** Endret 14. mai 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det ser ut til at den maskina er laget for et CrossFire-oppsett. Det vil si at begge korta kobles sammen og kjører sammen. Du kan kalle det en slags "dobbel grafikk", ja, men den betegnelsen er nok ikke helt korrekt. Jeg er ikke kompetent nok til å uttale meg om hva man egentlig skal kalle CrossFire for noe, men jeg kan i alle fall si deg at det er gode kort som kommer til å gi veldig god ytelse i et CrossFire oppsett. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Å kjøre Sli med de to kortene der er nesten bortkastet. Da er det bedre å bruke pengene på ett skikkelig skjermkort. Komplett har tilbud på et X1800XT nå, som du får for mindre enn de to x1600 xt kortene. Det vil yte bedre, men du bør sette på en annen vifte på det. Crossfire deler opp skjermen i mange biter, og deler disse bitene på to. Desverre gjør koordinering og en del andre faktorer at man ikke får en direkte lineær økning i ytelse. Endret 14. mai 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei, fant denne siden her så du kan se på først. Tror den vil hjelpe deg! Link Med Hilsen Meg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 X1600XT crossfire er ikke noe særlig, kjøp heller et godt kort til samme prisen som det de to der koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå