The Prodigy Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Hei, Laget et utkast til design med venstre div og main div, med header og footer. og når jeg prøver å ha en div på høyre side..funker det ikke. Jeg er ikke noe ekspert i diver og css.. er det ikke mulig å legge til et div på høyre side også..? Litt av css #wrap { MARGIN: 0px auto; WIDTH: 750px; TEXT-ALIGN: left } #top { BACKGROUND: url(headehgfr.gif) no-repeat 190px 23px; HEIGHT: 140px } H1 { DISPLAY: inline; FLOAT: left; BACKGROUND-IMAGE: url(Headee.png); MARGIN: 0px 0px 0px 0px; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1000px; HEIGHT: 134px } #main { DISPLAY: inline; FLOAT: right; PADDING-LEFT: 29px; BORDER-LEFT: #eee 1px solid; MARGIN: 0px 25px 30px 0px; WIDTH: 560px } #main UL { PADDING-RIGHT: 0em; PADDING-LEFT: 3em; FONT-SIZE: 0.9em; LINE-HEIGHT: 1.7; PADDING-BOTTOM: 1em; COLOR: #333; PADDING-TOP: 1em; LIST-STYLE-TYPE: circle } #left { BACKGROUND: url(left-bg.gif); FLOAT: left; WIDTH: 123px; MARGIN-TOP: 2.8em; } #left UL { PADDING-RIGHT: 16px; PADDING-LEFT: 14px; FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 0.7em; BACKGROUND: url(left-top.gif) no-repeat; PADDING-BOTTOM: 3em; PADDING-TOP: 1px; LIST-STYLE-TYPE: none } altså jeg skal ha en lignende div som left på right side også.... hvordan setter jeg det...? Takker. Endret 14. mai 2006 av The Prodigy Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det er mulig og ha en div på høyre siden. der venstre og midten er float: left; mens høyre er float: right; Gjør du dette, må alle disse 3 ha faste verdier som matcher totale width av siden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå