moto85 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Vel, den første var Nintendio 64, sikkelig bra konsoll med Super Mario og andre stortitler som Zelda.Etter det kjøpte jeg PS One, imponerende feeling og grafikk med Tekken 3,Diablo og Dead or Alive. Så kjøpte jeg Gameboy Advance grei konsoll, men ikke helt meg. Da kjøpte jeg PS2, veldig bra konsoll med Tekken, MGS og diverse andre. Kjøpte senere X-box, Halo var jo bare konge. Den konsollen som var best var jo PS one. Lurte en stund på å kjøpr PSP, men de var ikke det jeg søkte etter. Nå har jeg forhåndbsetilt en Wii, og skal kjøpe PS3 senere... 6102249[/snapback] For dere som liker gamle konsollspill; sjekk ut RetroMania Kongesider, konkuranser, gir bort ting støtt og stadig, bra priser.. Lenke til kommentar
chitti91 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har bare: GameBoy Pocket Gameboy Advance, men veldig mange timer har gått med på å spille på dem. For det meste har det vel gått i mario, zelda og pokemon. De konsollene jeg liker best, må vel være snes, og n64, takket være mange utrolig underholdene spill. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Erhm.. En av de første atariene.. (har enda) Nintendo (nes) den første.. (ga bort til en nevø, knust) Playstation (med ødelagt laser) Vil jeg spille Ps2, drar jeg til brodern, Vil jeg spille xBox eller xBox 360 drar jeg til en en kompis (nabo) Vil jeg spille nintendo 64 (og snart wii) drar jeg til en annen kompis, og vil jeg spille playstation eller sega drar jeg til enda en kompis (nabo) Vil jeg spille pc blir jeg her =) Grei ordning, veldig forskjellige konsoll-personer her i boligfeltet Edit: kan dra og spille supernintendo hos 1, kan spille game boy advance hos 1, og kan spille PSP hos en annen.. Eneste er vel Nintendo DS.. Det har ingen her.. Edit: eller gizmondo Endret 24. september 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nes N64 Gameboy Gameboy Color Ps2 Og snart Wii Ps3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Game & Watch: Squish Game Boy NES Nintendo 64 Nintendo GameCube Game Boy Advance Nintendo DS Nintendo DS Lite Xbox 360 Snart Wii! =D Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ZX Spectrum NES Amiga 500 Xbox Xbox 360 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 tæhæ, slenger meg på jeg ass! Nes Snes Sega Mega Drive PlayStation N64 DreamCast ødelagt :/ Playstation2 Xbox Xbox 360 og hvis håndholdte teller med, så var det vel bare GameBoy Color.. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Konsoller jeg har hatt: - Sega Mega Drive - Super Nintendo - Playstation - Nintendo 64 - Playstation 2 - Gamecube - Gameboy Advance - PSP Konsoller jeg har: - Xbox 360 - Nintendo DS Lite Min favorittkonsoll gjennom tidene må vel ha vært Nintendo 64, da det er den konsollen jeg har brukt mest tid på. Brae spill som Zelda og Mario holdt meg klistret inn i skjermen i flere timer. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Konsoller jeg har (hatt): Sega Master System PlayStation PlayStation 2 PSP (med unntak av LocoRoco, nydelig spill) DS Lite Xbox 360 (har nesten ikke brukt enda, 12 timer gammel) Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) playstation! my one and only. glemte faktisk ejg hadde en xbox haha, blir 360 snart :] Endret 28. september 2006 av <Iversen> Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Har per idag: NES SNES Gameboy Gameboy Advance Nintendo DS Lite Gamecube PS2 Har hatt: Sega somethingsomething 16bit, husker Sonic the hedgehog her Commodore 64(ikke konsoll, men ble brukt til det) Dragon 32 (heller ikke konsoll, men...) Amiga 500(ble brukt mest til spill, ergo...) Xbox 360 (solgt, hadde den i ca. 2-3 mnd'er) Blir å kjøpe: Nintendo Wii (først...) PS3 (når jeg får råd) Endret 28. september 2006 av Carnatus Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vet disse ikke er konsoller, men tjente stort sett det samme formålet: C64 Amiga 500 Konsoller: SNES PS1 PS2 (har fortsatt) Bærbart: Gameboy (har fortsatt) Gameboy Advance SP (har fortsatt) Nintendo Lite DS (har fortsatt) PSP (har fortsatt) Min favoritt må nok bli PS1. Til den hadde jeg flest spill og mange jeg kjente hadde den. Jeg synes også at FF-spillene til denne konsollen var bedre enn de som kom til PS2. PS1 er også den konsollen som jeg har brukt mest spilltid på. Skal kjøpe: Wii PS3 Vil ikke utelukke X360 heller. Nå ser det ut til at det begynner å komme en del spill jeg kunne tenke meg å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå