Gå til innhold

Hitler (nazi-tyskland) laget fanta...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja mange takk til Max Keith for Fanta da, det er en god brus det. Egner seg heller lite som blandevann da men, har noen sure opplevelser med det. Lærte jeg noe nytt idag også, så herlig.

 

Off-topic: Syns det faktisk er artig at Quisling ble skutt ... av norsk rettsvesen.

Why oh whyyyyyyyyyyy gjelder ikke det lenger!?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Ja mange takk til Max Keith for Fanta da, det er en god brus det. Egner seg heller lite som blandevann da men, har noen sure opplevelser med det. Lærte jeg noe nytt idag også, så herlig.

 

Off-topic: Syns det faktisk er artig at Quisling ble skutt ... av norsk rettsvesen.

Why oh whyyyyyyyyyyy gjelder ikke det lenger!?

6112052[/snapback]

han ble ikke skutt, han tok sitt egent liv.

Lenke til kommentar
Ja mange takk til Max Keith for Fanta da, det er en god brus det. Egner seg heller lite som blandevann da men, har noen sure opplevelser med det. Lærte jeg noe nytt idag også, så herlig.

 

Off-topic: Syns det faktisk er artig at Quisling ble skutt ... av norsk rettsvesen.

Why oh whyyyyyyyyyyy gjelder ikke det lenger!?

6112052[/snapback]

han ble ikke skutt, han tok sitt egent liv.

6112202[/snapback]

Tror du blander Göring opp i dette jeg. ;)

Lenke til kommentar
Ja mange takk til Max Keith for Fanta da, det er en god brus det. Egner seg heller lite som blandevann da men, har noen sure opplevelser med det. Lærte jeg noe nytt idag også, så herlig.

 

Off-topic: Syns det faktisk er artig at Quisling ble skutt ... av norsk rettsvesen.

Why oh whyyyyyyyyyyy gjelder ikke det lenger!?

6112052[/snapback]

han ble ikke skutt, han tok sitt egent liv.

6112202[/snapback]

 

HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Lenke til kommentar

Lov å ta feil - men det er alltid flaut og motbevise en annens riktige påstand med din egen feilaktig påstand. Samma det, tråkker i salaten støtt sjæl jeg!

 

Han som TOK gift var vel heller sjefsnazisten Hermann Göring, han som var boss for Luftwaffe og diverse SS-avdelinger. Han spiste gift før hengiga si under Nuremberg-rettsaken.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Var vel heller Hitler selv som skøyt seg vel?

6115084[/snapback]

han tok gift samtidig som han skjøt seg, og ba i forkant om at liket skulle bli brent. såvidt jeg vet tok han eva braun med seg i døden. ikke sitér meg på dette, men jeg tror det var goebbels som tok med seg hele familien, kone og barn, da han tok selvmord vha. gift, omtrent samtidig med hitler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...