Articfare Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Fanta's history Jepp, her kan du se at Adolf Hitler's herjing i europa førte til noe godt, . Ja, vår kjære drink fanta som mange drikker (antallet blir vell redusert nå, ). Jaja hva synes dere om dette, . Endret 14. mai 2006 av Articfare Lenke til kommentar
Patz Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Riktig adresse: http://www.knet.co.za/cocacola/history.htm Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 nå var det tyskerne (aka mr Quisling) som innførte barnetrygd i Norge også da... så det var ikke bare faenskap som de brakte med seg... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Ja mange takk til Max Keith for Fanta da, det er en god brus det. Egner seg heller lite som blandevann da men, har noen sure opplevelser med det. Lærte jeg noe nytt idag også, så herlig. Off-topic: Syns det faktisk er artig at Quisling ble skutt ... av norsk rettsvesen. Why oh whyyyyyyyyyyy gjelder ikke det lenger!? Endret 15. mai 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja mange takk til Max Keith for Fanta da, det er en god brus det. Egner seg heller lite som blandevann da men, har noen sure opplevelser med det. Lærte jeg noe nytt idag også, så herlig. Off-topic: Syns det faktisk er artig at Quisling ble skutt ... av norsk rettsvesen. Why oh whyyyyyyyyyyy gjelder ikke det lenger!? 6112052[/snapback] han ble ikke skutt, han tok sitt egent liv. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Quisling ble i oktober 1945 dømt for landsforræderi, og sammen med to andre NS-ledere, Albert Viljam Hagelin og Ragnar Skancke, ble han dømt til døden. Vidkun Quisling ble henrettet ved skyting på Akershus festning den 24. oktober 1945. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Haha ... herlig! :!: Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja mange takk til Max Keith for Fanta da, det er en god brus det. Egner seg heller lite som blandevann da men, har noen sure opplevelser med det. Lærte jeg noe nytt idag også, så herlig. Off-topic: Syns det faktisk er artig at Quisling ble skutt ... av norsk rettsvesen. Why oh whyyyyyyyyyyy gjelder ikke det lenger!? 6112052[/snapback] han ble ikke skutt, han tok sitt egent liv. 6112202[/snapback] Tror du blander Göring opp i dette jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Evt. Terboven som drepte seg sjøl med stil, ifølge ryktene. Tok med seg to flasker konjakk og en god del dynamitt ned i kjellern på Skaugum. Tente på lunta som brant en time, drakk seg drita og boom. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja mange takk til Max Keith for Fanta da, det er en god brus det. Egner seg heller lite som blandevann da men, har noen sure opplevelser med det. Lærte jeg noe nytt idag også, så herlig. Off-topic: Syns det faktisk er artig at Quisling ble skutt ... av norsk rettsvesen. Why oh whyyyyyyyyyyy gjelder ikke det lenger!? 6112052[/snapback] han ble ikke skutt, han tok sitt egent liv. 6112202[/snapback] HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 husker å lest at han smuglet med seg poison inn til cella der han lå. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 husker å lest at han smuglet med seg poison inn til cella der han lå. 6114412[/snapback] Besserwissers für winz! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 husker å lest at han smuglet med seg poison inn til cella der han lå. 6114412[/snapback] jeg husker å ha lest at du tok feil :] Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Lov å ta feil - men det er alltid flaut og motbevise en annens riktige påstand med din egen feilaktig påstand. Samma det, tråkker i salaten støtt sjæl jeg! Han som TOK gift var vel heller sjefsnazisten Hermann Göring, han som var boss for Luftwaffe og diverse SS-avdelinger. Han spiste gift før hengiga si under Nuremberg-rettsaken. Endret 16. mai 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Var vel heller Hitler selv som skøyt seg vel? Tok han ikke med seg familyen og? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Knerta kjerringa også han ja ... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Nevnte Göring siden han og Quisling ikke er så helt ulike på visse bilder. Endret 16. mai 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Var vel heller Hitler selv som skøyt seg vel?6115084[/snapback] han tok gift samtidig som han skjøt seg, og ba i forkant om at liket skulle bli brent. såvidt jeg vet tok han eva braun med seg i døden. ikke sitér meg på dette, men jeg tror det var goebbels som tok med seg hele familien, kone og barn, da han tok selvmord vha. gift, omtrent samtidig med hitler. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det var ikke stort mer enn en times mellomrom, mellom da Goebbels og Hitlers selvmord. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 For et misvisende trådnavn... var jo bare Coca-Cola i tyskland som utviklet Fanta, hadde ikke noe med nazismen eller Hitler å gjøre. Ble nesten litt skuffet Trodde det var en historie á la Volkswagen her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå