JRF Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Min 6210 (som faktisk ikke har vært så aller verst) er snart moden for utskifting. Da den kom var den perfekt for mine behov, men etterhvert har disse endret seg. Hadde en kort periode en T68 men solgte den igjen pga akutt pengenød... Jeg var veldig fornøyd med T68 på nesten alle områder BORTSETT fra latterlig treg SMS skriving med T9. Dette har blitt meg fortalt at har blitt utbedret på T68i... Hva skal en så gå for denne gangen? Jeg trenger en tlf med en noe utbedret kalenderfunksjon, dvs bedre enn den som finnes i Nokia 6210. Den skal også kunne synkes smertefritt mot Outlook. Liker å ha "livet mitt" på tlf så jeg slipper en ekstra Filofax o.l. Gidder heller ikke ha en Palm e.l. Vil ha EN dings som har kontrollen på alt... Kalenderen i T68 synes jeg var ganske god... Er kalenderen i de kommende 7210 og 6610 noe forskjellig fra tidligere modeller? Er disse modellene som noe sier kun 8310 og 6510 med fargeskjerm? Har sett litt på 7650 men synes den er noe stor og batterikapasiteten synes noe snau. Liker dog Symbian systemet... Har tenkt på en T68i men kan noen svare på om SMS delen er utbedret? er den raskere å skrive med en den gamle T68? Kanskje min telefon er den kommende P800? Leste testen av den i PCPro og den virker lovende... Spørs om jeg klarer å vente så lenge... Synspunkter blir satt pris på... Lenke til kommentar
president Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 T68i er merkbart raskere på SMS enn T68 ja. De fleste merker ikke noe til det, men hvis du er veldig kjapp på labben så kanskje du merker at den henger litt etter. Lenke til kommentar
y_not Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Den 2002-10-05 16:54, skrev JRF: Jeg var veldig fornøyd med T68 på nesten alle områder BORTSETT fra latterlig treg SMS skriving med T9. Dette har blitt meg fortalt at har blitt utbedret på T68i... > Dette skal ha blitt bedre Den skal også kunne synkes smertefritt mot Outlook. Liker å ha "livet mitt" på tlf så jeg slipper en ekstra Filofax o.l. Gidder heller ikke ha en Palm e.l. Vil ha EN dings som har kontrollen på alt... Kalenderen i T68 synes jeg var ganske god... > Da burde du ikke velge 7650 eller P800 >Stikkord: Store (i forhold) Er kalenderen i de kommende 7210 og 6610 noe forskjellig fra tidligere modeller? >Skulle jeg tippe vil nok disse bli det samme >som de andre modellene til Nokia. Et godt tips skal du imedlertid får. Jeg trur nok en T-68i passer bra for deg. Som selger av dene telefonen og de funksjonene du ønsker og størrelse vil du komme best ut av med T-68i. Kalender delen er veldig avansert. (men som sagt tidligere her i tråden, så kan du oppleve noe lagg med T-68i og) Har selv hatt T-68 og synes det var den mest geniale telefonen jeg har hatt, men pgr av jeg skriver å mye meldinger, og da mener jeg mye. Så passer Nokia heller for meg. Så da lever jeg med alle bugsa og skriver sms (uten T9) så krampa tar meg. Mvh Tony Tuddenham amobil.no Lenke til kommentar
bertie Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 må bare si at T68 er en meget bra telefon. Hadde tidligere en eldre software i telefonen, men etter å ha oppgradert telefonen i sommer, til T68i, må jeg jeg er MEGET fornøyd. Dette gjorde at jeg kan lagre flere bakgrunnsbilder bl.a. og flere themes. T68 hadde ikke samme mulighet. SMS er mye kjappere på den nye versjonen. Skriver du veldig mye SMS må jeg dog si at Nokia er enklere, da det er mye mindre trykking når man skal finne personer i adresselista, men det er en vanesak. I forhold til nyere telefoner som kommer er det vel bare JAVA, polyfone ringetoner og mulighet for å bytte tone på meldingsvarlingen som T68i mangler. (også slipper du kamera da :smile: bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå