Nemiz Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei. Kjøpte en NEC 2080UX+ LCD for et halvt år siden. I det siste har jeg oppdaget at når jeg benytter lyse bakgrunner kan jeg se avtrykk av ikonene og bakgrunnsbildet på skrivebordet. Er dette en feil på skjermen og har man i tilfelle reklamasjonsrett på dette? Se vedlagt bilde. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 huh... trodde ikke innbrenning var noe tema med lcd jeg. trodde at det var bare plasme som slet litt med det! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg postet noe liknende for et par dager siden, da en annen skjerm. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=573773 Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre da ingenting har hjulpet så langt (av/på, fullskjerm spilling/film). Det eneste jeg ikke har forsøkt enda er film og høy kontrast på skjerm. Det skal VISSTNOK kunne kureres, og jeg vurderer å lage et lite program i FLASH for å teste den teorien selv. Effekten er ikke synlig når jeg skrur på skjermen, men etter 10-15 minutter dukker det opp. Endret 14. mai 2006 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå