LarsWilli Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 hvordan i alle dager får jeg fjernet dette? skjermen er en sony fra 1997 model cpd300sft5. har innstalert drivere. hvordan oppløsning skal jeg sette den på osv? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei! Er det slik i alle oppløsninger? Det kan virke som forstyrrelser på skjermen. Hvordan endrer dette seg om du beveger litt på strømkabelen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 strømkabeln endrer ingenting. har prøvd ufattelig mange oppløsninger, så er nook sånn i alle ja. ingen andre forslag? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 strømkabeln endrer ingenting. har prøvd ufattelig mange oppløsninger, så er nook sånn i alle ja. ingen andre forslag? 6098889[/snapback] Oj, jeg er trøtt, jeg skulle skrive skjermkabelen (den med bildesignal) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Noe elektrisk utstyr i nærheten av skjermen som kan innholde magneter, radiosendere osv? Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 skjer ikke noe om jeg rører skjermkabelen. står ikke i nærheten av magneter osv nei. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Kan være defekte komponenter i avbøyningskretsene som gir ulinearitet. En så gammel skjerm kan det ikke lønne seg å reparere. PS: Ikke post så store bilder. Det er enkelt å redusere størrelsen på bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå