death760 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 er det en dobbel kjerne?? det funker ikke på eldre spill blir små legging (små og små)men i så fall har du dual ctrl alt del og finner du prossesen til spillet og angi affinit... saken og slå av en kjerne veldig greit Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kan hende det er skjermkortet som fusker, hør med noen kjente om du kan prøve kortet hos dem? Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Du sier CPU blir mye varmere uten HP, og at da fusker spillene enda mer. Det kan høres ut som du har ett temperaturproblem med CPUen. Har ikke tid å lese alle innleggene på denne tråden, men har du sjekket CPUtemp under spilling?(alt->tab) Det holder ikke å se etter tempen etter at spillet er avsluttet, da har den sunket ganske mye. Lenke til kommentar
borgesa Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Du sier CPU blir mye varmere uten HP, og at da fusker spillene enda mer. Det kan høres ut som du har ett temperaturproblem med CPUen. Har ikke tid å lese alle innleggene på denne tråden, men har du sjekket CPUtemp under spilling?(alt->tab) Det holder ikke å se etter tempen etter at spillet er avsluttet, da har den sunket ganske mye. 6162761[/snapback] Det jeg mente med at prosessoren blir varmere, er at den utvikler betydelig mer varme enn når jeg har på HT. Jeg har ei bra prosessor- vifte som jeg kan innstille på ulike "traget" temperaturer, og CPUen overgår ikke 60 grader. Men når jeg har skrudd av HT så går vifta mye oftere, og systemet virker ustabilt. Skal det være slik? Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Jeg hadde oxo lignede problem, løste seg ved å skru av ati tools :S. Men ser at du har nvidia så Endret 25. mai 2006 av S1rre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå