efikkan Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hei! Telltale games skal gi ut et nytt Sam and Max i høst. Jeg likte veldig godt Sam and Max - Hit the Road, og jeg håper at dette blir minst like moro og bra. Er det noen andre som gleder seg og skal kjøpe det? Hilsen, efikkan. Endret 13. mai 2006 av efikkan Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvis det lever opp til orginalen, så er dette spillet ett must i min samling! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Vel, Bone-spillet fra Telltale var jo i ekte klassisk LucasArts-stil, så jeg kan ikke si at jeg ikke gleder meg jeg heller. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Sam&Max var et utrolig morsomt og bra spill. Takk for gode nyheter efikkan Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har allerede brukt et av bildene nede på siden som skrivebordsbakgrunn. Jeg synest at bildene ser bedre ut en den kansellérte utgaven som LucasArts selv skulle lage. Det er fint at noen satser på slike spill med sånn god humor i. Eventurspill er min favoritt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Får bare håpe at vi ikke får servert noe barnespill med hvit og uskyldig humor. Jeg vil ha den rå, svarte humoren som var i Full Throttle og Sam & Max! Jeg vi se en stakkar hvit kanin med et sykt smil bli skadet om og om igjen! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Får bare håpe at vi ikke får servert noe barnespill med hvit og uskyldig humor. Jeg vil ha den rå, svarte humoren som var i Full Throttle og Sam & Max! Jeg vi se en stakkar hvit kanin med et sykt smil bli skadet om og om igjen! 6098636[/snapback] Ja rå og brutal, men god humor vil vi ha. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Dette var gode nyheter! Alt vi trenger nå er Day of the Tentacle 2. Da er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Traileren legger jo an tonene da.. gleder meg litt. Aldri for mye. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Her er forresten ei internettside til om nye Sam and Max: http://www.samandmax.net/ Jeg får vel finne frem ScummVM og kose meg litt med Hit the Road så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå